T-Mobile v roztančené letní kampani komunikuje data navíc a další dárky pro extra zábavu
Roztočte to s dárky od nás, vyzývá T-Mobile v nové kampani od týmu Ticino (WPP). Představuje v ní hned tři prázdninové bonusy pro své zákazníky – 30 GB dat navíc a k tomu dárek v podobě slunečních brýlí a zmrzliny. Základ kampaně tvoří uvolněný TV spot z prostředí koupaliště, kde se na parketu u zmrzlinového stánku představuje za zvuku hitu Pump Up the Jam duo hlavních hrdinů, sympatická zmrzlinářka a tanečník Zdeněk Chlopčík. Kampaň bude nasazena od začátku července a k vidění bude v TV, tisku, online prostoru, na nosičích OOH a v místě prodeje až do konce srpna, kdy končí časově omezená nabídka.
Nová kampaň magentového operátora slibuje zákazníkům jedinečné léto s bonusy od T-Mobile, které pomohou rozproudit tu správnou letní zábavu.
Mobilní data navíc si zákazníci jednoduše aktivují v aplikaci Můj T-Mobile a na prodejnách si pak mohou vyzvednout sluneční brýle a nanuk. Nabídka se týká všech zákazníků s pravidelným měsíčním vyúčtováním, kteří nevyužívají výhod plynoucích z rámcové smlouvy.
Základ kampaně, jejíž kreativní koncept vznikal pod taktovkou Ticino týmu (WPP), tvoří 30sekundový image TV spot zachycující pohodovou letní atmosféru na koupališti. O pořádnou dávku zábavy se na tanečním parketu u zmrzlinového stánku postará sympatická zmrzlinářka s tanečníkem Zdeňkem Chlopčíkem, kteří svými tanečními kreacemi v rytmu hitu Pump Up the Jam postupně strhnou všechny ostatní návštěvníky. Roztančený spot režíroval Prokop Motl v produkci Creative Embassy a natáčel se na letním koupališti u Sletiště v Kladně.
V rámci natáčení vznikly také materiály pro kampaň na sociálních sítích a dva typy klíčových vizuálů; jeden je imagový a zachycuje roztančenou atmosféru na koupališti, druhý je produktový a ukazuje v hlavní roli sluneční brýle a zmrzlinu. Kampaň bude k vidění v TV, kinech, online prostoru, na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok, v místě prodeje i na venkovních plochách až do 31. srpna, kdy končí speciální prázdninová nabídka od T-Mobile.
Vizitka kampaně:
Kreativní koncept: Ticino (WPP)
Média: EssenceMediacom
Digitální formáty a microsite: Proboston
Produkce spotu: Creative Embassy
Režisér: Prokop Motl
Klíčové vizuály: Alexander Dobrovodský, Tomáš Tomášek
Další novinky
- Kampaně
Vizuální kampaň pro 10 evropských zemí skupiny Deutsche Telekom k uvedení T Phonu a T Tabletu
09/10/2025Ogilvy stojí za mezinárodní kampaní pro Deutsche Telekom
Celý článek - Kampaně
Nová kampaň T-Mobilu ukazuje T Fiber jako nejsilnější internet do každé domácnosti
08/09/2025Ogilvy stojí za další kampaní pro T-Mobile
Celý článek - Kampaně
Prostě po svým: Budvar 33 v nové kampani od Ogilvy míří na generaci Z
27/08/2025Originální a odvážný ležák, který se nebojí vykročit ze stereotypu
Celý článek - Kampaně
Letní radost ve stylu #MeziSvými: Ogilvy stojí za novou kampaní pro T-Mobile
24/06/2025Dárky, data, zábava. Léto, jak má být
Celý článek - Kampaně
Ogilvy a Gedeon Richter spouští kampaň, která pomáhá ženám na cestě k mateřství
07/05/2025Pro ženy, které potřebují slyšet, že v tom nejsou samy. Nový projekt bourá tabu kolem plodnosti a nabízí odbornou i lidskou podporu.
Celý článek