Nová kampaň T-Mobilu ukazuje T Fiber jako nejsilnější internet do každé domácnosti

08/09/2025

 

Reklamní agentura Ogilvy pro T-Mobile vytvořila kampaň, která ukazuje T Fiber jako nejsilnější internet pro domácnost. Internet, který spolehlivě pokryje domácí zábavu, chytré technologie i práci z domova a splní tak všechny digitální potřeby. Zákazníci ho mohou pořídit od 299 korun měsíčně na půl roku a k připojení dostanou bonus v podobě 5 000 Kč na vybraný hardware.

 

Kampaň využívá různé formáty od outdooru a televize, po online, audio spoty, kino a komunikaci na prodejnách. V hlavní roli je T Fiber - optický internet, který splní všechny digitální potřeby domácnosti. Kreativa ukazuje T Fiber jako službu, která zajistí spolehlivé připojení v každém koutě domova. V televizní verzi pak zazní: „Ať už s naším nejsilnějším internetem objevujete, blbnete, měníte obývák v kino, učíte se, soupeříte, anebo klidně všechno najednou, T Fiber zvládne každou výzvu.“ Kratší patnáctisekundový spot pak zdůrazňuje atraktivní nabídku, kterou je internet T Fiber s bonusem 5 000 Kč třeba na nový tablet.

Pro Podcast.cz a obchodní centra jsou rovněž připravené audio spoty jako součást kampaně, které pracují s humorem a propozicí nejsilnějšího spojení. Jeden z nich například začíná voiceoverem: „Mít tak T Fiber svůj podcast, byl by to ten N-E-J-S-I-L-N-Ě-J-Š-Í podcast, jaký jste kdy slyšeli…“ a končí produktovou nabídkou.

„V kampani jsme opět rozehráli dlouhodobou propozici pro domácí internet T Fiber, který je nejlepší technologií pro domácí připojeníNáš nejsilnější internet pro vaše nejsilnější spojení #MeziSvými. Konzistenci jsme zachovali i kreativně, pracovali jsme s konceptem připraveným pro předchozí T Fiber kampaně,“říká Kim Hofmanová, Senior Strategic Planner z Ogilvy.

Kampaň přináší i akční nabídku pro nové zákazníky, a to internet od 299 korun měsíčně na půl roku a bonus 5 000 Kč na nákup vybraného hardwaru, například nový T Tablet 2, televizor LG, herní konzole nebo notebook.

Naším cílem je ukázat T Fiber nejen jako technologicky nejsilnější internet, ale i jako službu, která zákazníkům zpříjemní život doma. Díky kombinaci výhodného připojení a bonusu na hardware jim umožňujeme naplno využívat moderní technologie a současně prožívat více společných chvil v pohodlí domova,“ dodává Michal Šlechta, manažer marketingové komunikace T-Mobile.

Vizuály kampaně vznikly přímo v ateliéru WPP Campusu, kde Ogilvy sídlí. Fotografie nafotil Dany Peschl, o digitální podobu „magentových“ vláken a neonového designu „5 000 Kč“ se postaral 3D artista Jiří Křivánek.

Rodičův průvodce digitální galaxií

Součástí kampaně je i aktivace na sociálních sítích T-Mobilu, která rodičům přináší praktické rady, jak lépe porozumět digitálnímu světu mladší generace. Na stejném principu vznikla také publikace „Rodičův průvodce digitální galaxií“, kterou bude možné vyhrát v soutěžích na sociálních sítích nebo získat na vybraných prodejnách k objednávce internetu. Rady se navíc objeví i online na stejnojmenné microsite a podpoří je spolupráce s influencery.

 

Vizitka kampaně:

Timing: 01. 09. – 28.10. 2025

Formáty: OOH, TV, online, audiospoty, kino, místo prodeje

Kreativa: Ogilvy 

Média: EssenceMediacom

TVC, Online media, OOH a KV: Ogilvy

Digital a SoMe: Proboston Creative, Triad

Hudba: Title: Elvis, Artist: Talisco, Written and composed by: Jérôme Amandi, Published by: Roy Music

 

Chief Creative Officer: Martin Svetlík

Creative Director: Michal Pivarči

Copy: Tomáš Křešnička, Daniel Friš

Art: Iván Ardura, Francisca Plaza Gonzalez

Strategie: Kim Hofmanová

Account Management: Lucie Kaňková, Simona Lišková, Zuzana Krivošová

Produkce: Bubenská Production - Mabel Castillo, Jana Brožková

muž a dívka drží v ruce tablet