Nová kampaň T-Mobilu ukazuje T Fiber jako nejsilnější internet do každé domácnosti
Reklamní agentura Ogilvy pro T-Mobile vytvořila kampaň, která ukazuje T Fiber jako nejsilnější internet pro domácnost. Internet, který spolehlivě pokryje domácí zábavu, chytré technologie i práci z domova a splní tak všechny digitální potřeby. Zákazníci ho mohou pořídit od 299 korun měsíčně na půl roku a k připojení dostanou bonus v podobě 5 000 Kč na vybraný hardware.
Kampaň využívá různé formáty od outdooru a televize, po online, audio spoty, kino a komunikaci na prodejnách. V hlavní roli je T Fiber - optický internet, který splní všechny digitální potřeby domácnosti. Kreativa ukazuje T Fiber jako službu, která zajistí spolehlivé připojení v každém koutě domova. V televizní verzi pak zazní: „Ať už s naším nejsilnějším internetem objevujete, blbnete, měníte obývák v kino, učíte se, soupeříte, anebo klidně všechno najednou, T Fiber zvládne každou výzvu.“ Kratší patnáctisekundový spot pak zdůrazňuje atraktivní nabídku, kterou je internet T Fiber s bonusem 5 000 Kč třeba na nový tablet.
Pro Podcast.cz a obchodní centra jsou rovněž připravené audio spoty jako součást kampaně, které pracují s humorem a propozicí nejsilnějšího spojení. Jeden z nich například začíná voiceoverem: „Mít tak T Fiber svůj podcast, byl by to ten N-E-J-S-I-L-N-Ě-J-Š-Í podcast, jaký jste kdy slyšeli…“ a končí produktovou nabídkou.
„V kampani jsme opět rozehráli dlouhodobou propozici pro domácí internet T Fiber, který je nejlepší technologií pro domácí připojení: Náš nejsilnější internet pro vaše nejsilnější spojení #MeziSvými. Konzistenci jsme zachovali i kreativně, pracovali jsme s konceptem připraveným pro předchozí T Fiber kampaně,“říká Kim Hofmanová, Senior Strategic Planner z Ogilvy.
Kampaň přináší i akční nabídku pro nové zákazníky, a to internet od 299 korun měsíčně na půl roku a bonus 5 000 Kč na nákup vybraného hardwaru, například nový T Tablet 2, televizor LG, herní konzole nebo notebook.
„Naším cílem je ukázat T Fiber nejen jako technologicky nejsilnější internet, ale i jako službu, která zákazníkům zpříjemní život doma. Díky kombinaci výhodného připojení a bonusu na hardware jim umožňujeme naplno využívat moderní technologie a současně prožívat více společných chvil v pohodlí domova,“ dodává Michal Šlechta, manažer marketingové komunikace T-Mobile.
Vizuály kampaně vznikly přímo v ateliéru WPP Campusu, kde Ogilvy sídlí. Fotografie nafotil Dany Peschl, o digitální podobu „magentových“ vláken a neonového designu „5 000 Kč“ se postaral 3D artista Jiří Křivánek.
Rodičův průvodce digitální galaxií
Součástí kampaně je i aktivace na sociálních sítích T-Mobilu, která rodičům přináší praktické rady, jak lépe porozumět digitálnímu světu mladší generace. Na stejném principu vznikla také publikace „Rodičův průvodce digitální galaxií“, kterou bude možné vyhrát v soutěžích na sociálních sítích nebo získat na vybraných prodejnách k objednávce internetu. Rady se navíc objeví i online na stejnojmenné microsite a podpoří je spolupráce s influencery.
Vizitka kampaně:
Timing: 01. 09. – 28.10. 2025
Formáty: OOH, TV, online, audiospoty, kino, místo prodeje
Kreativa: Ogilvy
Média: EssenceMediacom
TVC, Online media, OOH a KV: Ogilvy
Digital a SoMe: Proboston Creative, Triad
Hudba: Title: Elvis, Artist: Talisco, Written and composed by: Jérôme Amandi, Published by: Roy Music
Chief Creative Officer: Martin Svetlík
Creative Director: Michal Pivarči
Copy: Tomáš Křešnička, Daniel Friš
Art: Iván Ardura, Francisca Plaza Gonzalez
Strategie: Kim Hofmanová
Account Management: Lucie Kaňková, Simona Lišková, Zuzana Krivošová
Produkce: Bubenská Production - Mabel Castillo, Jana Brožková

Další novinky
- Kampaně
Vizuální kampaň pro 10 evropských zemí skupiny Deutsche Telekom k uvedení T Phonu a T Tabletu
09/10/2025Ogilvy stojí za mezinárodní kampaní pro Deutsche Telekom
Celý článek - Kampaně
Prostě po svým: Budvar 33 v nové kampani od Ogilvy míří na generaci Z
27/08/2025Originální a odvážný ležák, který se nebojí vykročit ze stereotypu
Celý článek - Kampaně
Letní radost ve stylu #MeziSvými: Ogilvy stojí za novou kampaní pro T-Mobile
24/06/2025Dárky, data, zábava. Léto, jak má být
Celý článek - Kampaně
Ogilvy a Gedeon Richter spouští kampaň, která pomáhá ženám na cestě k mateřství
07/05/2025Pro ženy, které potřebují slyšet, že v tom nejsou samy. Nový projekt bourá tabu kolem plodnosti a nabízí odbornou i lidskou podporu.
Celý článek - Kampaně
Esportový turnaj evropských rozměrů v Česku
18/02/2025T-Mobile do Česka přinesl vlastní esportový turnaj T-esports Championship
Celý článek