Letní radost ve stylu #MeziSvými: Ogilvy stojí za novou kampaní pro T-Mobile

24/06/2025

Pro novou letní kampaň T-Mobilu připravilo Ogilvy televizní spot, obsah na sociální sítě i audio spoty pro Spotify a do obchodních center. Kampaň navazuje na dlouhodobý koncept #MeziSvými a jejím cílem je zpříjemnit zákazníkům léto. Dostanou dárky, data i porci zábavy.

 

T-Mobile chce v létě potěšit své zákazníky a dopřát jim chvíle, které si užijí #MeziSvými naplno. Proto v rámci kampaně rozdává dárky, které udělají radost: oblíbenou zmrzlinu Cornetto od Algidy, praktický ručník v magentové barvě nebo porci 20 GB dat zdarma pro zákazníky s tarify Next. Letní nabídku doplňuje filmové Letní kino v Magenta TV a možnost vyzkoušet si službu Wolt+ na 6 měsíců zdarma.

„Léto je období, kdy si lidé chtějí hlavně užívat a nechtějí nic složitě řešit. I proto se T-Mobile po roční pauze vrátil k tradici letních dárků. Kampaň má zákazníky potěšit a tomu odpovídá i její tón. Navrhli jsme ji tak, aby sdělení působilo jednoduše, pozitivně a přirozeně navazovalo na to, co máme s létem spojené,“ říká Kim Hofmanová, Senior Strategic Planner z Ogilvy. 

Děj spotu se odehrává na koupališti za horkého letního dne. Lidé leží na lehátkách, užívají si klid, dokud si nezačnou všímat muže, který se snaží upoutat pozornost okolí nafukováním obří magentové nafukovačky. Následně se ukáže, že jde o obrovskou „dvacítku“, symbol 20 GB dat zdarma, které T-Mobile rozdává zákazníkům na celé léto.

Spot i audio komunikace staví na autentické letní atmosféře a jednoduchém sdělení, že v létě je nejlepší být #MeziSvými. Natáčelo se u bazénu v hotelu Orlík pod vedením režiséra Jana Ruttnera, který do kampaně vnesl typicky české mikroklima letních radostí.

Letní náladu mimo televizní spot doplňuje také série audio spotů do rádií a obchodních center v duchu: „Pozor, pozor! Vážení návštěvníci našeho koupaliště. Slunce pálí, nezapomeňte se pořádně namazat a také si co nejdřív vyzvednout zmrzlinu a ručník v nejbližší prodejně T-Mobile! Děkuji za pozornost. Konec hlášení!“

„V létě chceme lidem nabídnout něco navíc, ať už tráví prázdniny kdekoli. Díky spolupráci s Ogilvy vznikla kampaň, která propojuje emoci s konkrétními výhodami a perfektně sedí na naši dlouhodobou linku #MeziSvými,“ dodává Michal Šlechta, manažer marketingové komunikace T-Mobile.

Letní kampaň běží od 23. června až do konce srpna a zahrnuje TV, online, audio, sociální sítě a komunikaci v prodejních místech. 

Podívej se na spot

 

Vizitka kampaně:

Timing: 23. 6. – 31. 8. 2025

Formáty: TV, online, audiospoty, kino, místo prodeje, eventy 

Kreativa: Ogilvy 

Média: EssenceMediacom

Online media, OOH a KV: Proboston Creative 

Produkce: Creative Embassy

Režie: Jan Ruttner

Hudba: Thomas Michael Greenwood, LAURASPAPERHEART, Oliver Price - GIMME GIMME

Chief Creative Officer: Mike Martin

Creative Director: Michal Pivarči

Copy: Tomáš Křešnička

Art: Francisca Plaza Gonzalez, Iván Ardura

Strategie: Jakub Hodboď, Kim Hofmanová

Account Management: Matěj Paulus, Kristýna Kašparová, Zuzana Krivošová

Social: Tereza Sabová, Kristína Birošová

Produkce: Simona Gregorini, Jana Brožková