Letní radost ve stylu #MeziSvými: Ogilvy stojí za novou kampaní pro T-Mobile
Pro novou letní kampaň T-Mobilu připravilo Ogilvy televizní spot, obsah na sociální sítě i audio spoty pro Spotify a do obchodních center. Kampaň navazuje na dlouhodobý koncept #MeziSvými a jejím cílem je zpříjemnit zákazníkům léto. Dostanou dárky, data i porci zábavy.
T-Mobile chce v létě potěšit své zákazníky a dopřát jim chvíle, které si užijí #MeziSvými naplno. Proto v rámci kampaně rozdává dárky, které udělají radost: oblíbenou zmrzlinu Cornetto od Algidy, praktický ručník v magentové barvě nebo porci 20 GB dat zdarma pro zákazníky s tarify Next. Letní nabídku doplňuje filmové Letní kino v Magenta TV a možnost vyzkoušet si službu Wolt+ na 6 měsíců zdarma.
„Léto je období, kdy si lidé chtějí hlavně užívat a nechtějí nic složitě řešit. I proto se T-Mobile po roční pauze vrátil k tradici letních dárků. Kampaň má zákazníky potěšit a tomu odpovídá i její tón. Navrhli jsme ji tak, aby sdělení působilo jednoduše, pozitivně a přirozeně navazovalo na to, co máme s létem spojené,“ říká Kim Hofmanová, Senior Strategic Planner z Ogilvy.
Děj spotu se odehrává na koupališti za horkého letního dne. Lidé leží na lehátkách, užívají si klid, dokud si nezačnou všímat muže, který se snaží upoutat pozornost okolí nafukováním obří magentové nafukovačky. Následně se ukáže, že jde o obrovskou „dvacítku“, symbol 20 GB dat zdarma, které T-Mobile rozdává zákazníkům na celé léto.
Spot i audio komunikace staví na autentické letní atmosféře a jednoduchém sdělení, že v létě je nejlepší být #MeziSvými. Natáčelo se u bazénu v hotelu Orlík pod vedením režiséra Jana Ruttnera, který do kampaně vnesl typicky české mikroklima letních radostí.
Letní náladu mimo televizní spot doplňuje také série audio spotů do rádií a obchodních center v duchu: „Pozor, pozor! Vážení návštěvníci našeho koupaliště. Slunce pálí, nezapomeňte se pořádně namazat a také si co nejdřív vyzvednout zmrzlinu a ručník v nejbližší prodejně T-Mobile! Děkuji za pozornost. Konec hlášení!“
„V létě chceme lidem nabídnout něco navíc, ať už tráví prázdniny kdekoli. Díky spolupráci s Ogilvy vznikla kampaň, která propojuje emoci s konkrétními výhodami a perfektně sedí na naši dlouhodobou linku #MeziSvými,“ dodává Michal Šlechta, manažer marketingové komunikace T-Mobile.
Letní kampaň běží od 23. června až do konce srpna a zahrnuje TV, online, audio, sociální sítě a komunikaci v prodejních místech.
Vizitka kampaně:
Timing: 23. 6. – 31. 8. 2025
Formáty: TV, online, audiospoty, kino, místo prodeje, eventy
Kreativa: Ogilvy
Média: EssenceMediacom
Online media, OOH a KV: Proboston Creative
Produkce: Creative Embassy
Režie: Jan Ruttner
Hudba: Thomas Michael Greenwood, LAURASPAPERHEART, Oliver Price - GIMME GIMME
Chief Creative Officer: Mike Martin
Creative Director: Michal Pivarči
Copy: Tomáš Křešnička
Art: Francisca Plaza Gonzalez, Iván Ardura
Strategie: Jakub Hodboď, Kim Hofmanová
Account Management: Matěj Paulus, Kristýna Kašparová, Zuzana Krivošová
Social: Tereza Sabová, Kristína Birošová
Produkce: Simona Gregorini, Jana Brožková
Další novinky
- Kampaně
Vizuální kampaň pro 10 evropských zemí skupiny Deutsche Telekom k uvedení T Phonu a T Tabletu
09/10/2025Ogilvy stojí za mezinárodní kampaní pro Deutsche Telekom
Celý článek - Kampaně
Nová kampaň T-Mobilu ukazuje T Fiber jako nejsilnější internet do každé domácnosti
08/09/2025Ogilvy stojí za další kampaní pro T-Mobile
Celý článek - Kampaně
Prostě po svým: Budvar 33 v nové kampani od Ogilvy míří na generaci Z
27/08/2025Originální a odvážný ležák, který se nebojí vykročit ze stereotypu
Celý článek - Kampaně
Ogilvy a Gedeon Richter spouští kampaň, která pomáhá ženám na cestě k mateřství
07/05/2025Pro ženy, které potřebují slyšet, že v tom nejsou samy. Nový projekt bourá tabu kolem plodnosti a nabízí odbornou i lidskou podporu.
Celý článek - Kampaně
Esportový turnaj evropských rozměrů v Česku
18/02/2025T-Mobile do Česka přinesl vlastní esportový turnaj T-esports Championship
Celý článek