T-Mobile v nové kampani myslí na studenty i rodiče, kteří začínají řešit přijímací zkoušky

23/09/2024

T-Mobile otevírá se začátkem školního roku v nové kampani citlivé téma, a to jsou přijímací zkoušky na střední školy a s nimi spojená nejistota i strach dětí z neúspěchu a zklamání blízkého okolí. Emotivní příběh spotu rozvíjí dlouhodobou komunikační linku #MeziSvými a akcentuje produktovou nabídku na domácí internet. Spot je nasazen na televizní obrazovky od 17. září, postupně ho budou doplňovat i další formáty online a na pobočkách operátora.

 

Televizní spot vypráví příběh studentky Sáry, která se ocitá s blížícími se přijímacími zkouškami na školu ve stresu, a to ji vzdaluje od jejích nejbližších. Kampaň primárně apeluje na rodiče, kteří před touto náročnou životní zkouškou mnohdy v dobré víře zesilují tlak na své potomky – cílem je povzbudit nejen děti, ale také jejich rodiče, kteří by jim v tomto těžkém období měli být oporou.

„Přijímací zkoušky na střední školu jsou pro dospívající jedno z nejstresovějších období v životě. Tím, že obavy prožívají i rodiče, cítí se teenageři často velmi osamělí i uvnitř vlastní rodiny. Pod tíhou očekávání svého okolí mají tendenci zavírat se do svých bublin. Příprava na přijímačky začíná právě v podzimních měsících, proto příběh odehráváme na tomto tématu,“ říká Kim Hofmanová, Senior Strategy Planner, Ogilvy.

Myšlenka kampaně je propojená i s komunikací produktové nabídky, tentokrát jde o portfolio produktů T-Mobilu v kategorii domácího internetového připojení. „S rostoucí úlohou technologií v našem životě nám i silný a rychlý internet na doma může pomoct napojit se na naše blízké ve chvíli, kdy se cítí být sami, a povzbudit je v přesvědčení, že jsou #MeziSvými. Chceme se postupně etablovat jako klíčový hráč na poli poskytovatelů domácího internetu. Zároveň ale víme, že komunikovat jen produkt v rámci naší kategorie nestačí a je potřeba se výrazně odlišit. Proto jsme přišli s kreativním konceptem, který rozvíjí potenciál dlouhodobé komunikační linky #MeziSvými,“ říká Iva Menclová, zastupující ředitelka značky a marketingové komunikace, T-Mobile Česká republika.

Image spot vyrobený ve čtyřech stopážích (100, 40, 30 a 20 s) doplňují tři zkrácené patnáctivteřinové spoty komunikující produkty z kategorie „Home Experience“, a to Magenta Wi-Fi, T-Fiber a služba Wi-Fi Manager. Navíc byl vyrobený ještě šestivteřinový bumper formát pro online komunikaci a desetivteřinové sponzoringové vzkazy. Celá kampaň bude nasazena až do konce října primárně v televizi, online a v místě prodeje. 

 

Vizitka kampaně:

Timing: 17. 9. – 31. 10. 2024

Formáty: TV, online, místo prodeje

Kreativa: Ogilvy 

Média: EssenceMediacom

Online média: Proboston Creative 

Produkce: Bistro films

Režie: Marek Partyš

DOP: Dušan Hussár

Hudba: Perfume Genius – Valley 

Klíčový vizuál: David Turecký

 

Chief Creative Officer: Tereza SvěrákováMike Martin

Creative Director: Michal Pivarči

Art: Francisca Plaza Gonzalez, Iván Ardura

Strategie: Jakub Hodboď, Kim Hofmanová

Account Management: Matej Paluš, Mabel Castillo

Social: Jakub Šumanský, Marie Majerová, Anna Stěpanovová

Produkce: Veronika Sabová, Simona Gregorini, Jana Brožková, Tomáš Tomášek