T-Mobile se zastal olympioniků v záplavě nenávisti
Marie Majerová, Senior Idea Maker Ogilvy, představila pro Marketing & Media reakční marketingovou kampaň T-Mobile. Tou značka reagovala na vlnu nenávistných komentářů, které se vyjadřovaly k olympijské kolekci pro letošní LOH v Paříži. Jejich terčem přitom nebyla pouze kolekce jako taková, ale například i barva pleti jednoho z modelů.
Značka T-Mobile dlouhodobě vystupuje proti „hate speech” ve virtuálním prostoru, a proto se rozhodla reagovat rychle a efektivně. Během jednoho dne vznikla série reakčních příspěvků na sociální sítě, kterými se výrazně vymezila s využitím svých ambasadorů a zaměstnanců, symbolicky oblečených v olympijských pláštích, a postavila se za olympijské hodnoty a diverzitu.
Další novinky
- Kampaně
Vizuální kampaň pro 10 evropských zemí skupiny Deutsche Telekom k uvedení T Phonu a T Tabletu
09/10/2025Ogilvy stojí za mezinárodní kampaní pro Deutsche Telekom
Celý článek - Kampaně
Nová kampaň T-Mobilu ukazuje T Fiber jako nejsilnější internet do každé domácnosti
08/09/2025Ogilvy stojí za další kampaní pro T-Mobile
Celý článek - Kampaně
Prostě po svým: Budvar 33 v nové kampani od Ogilvy míří na generaci Z
27/08/2025Originální a odvážný ležák, který se nebojí vykročit ze stereotypu
Celý článek - Kampaně
Letní radost ve stylu #MeziSvými: Ogilvy stojí za novou kampaní pro T-Mobile
24/06/2025Dárky, data, zábava. Léto, jak má být
Celý článek - Kampaně
Ogilvy a Gedeon Richter spouští kampaň, která pomáhá ženám na cestě k mateřství
07/05/2025Pro ženy, které potřebují slyšet, že v tom nejsou samy. Nový projekt bourá tabu kolem plodnosti a nabízí odbornou i lidskou podporu.
Celý článek