Aby si každý mohl momenty #MeziSvými užít naplno

27/06/2024

T-Mobile dnes spouští produktovou kampaň, která představuje novou tarifní nabídku Next a rozvíjí dlouhodobou strategickou linku #MeziSvými. Spot sleduje malého chlapce, citlivého na sluneční paprsky, kvůli kterým si nemůže jako ostatní užívat léto naplno. Jeho kamarádi mu ale nachystají překvapení, díky kterému může být stále #MeziSvými i přes svoji jinakost. Kampaň z dílny týmu Ticino (Ogilvy) se mimo televizi objeví také v printu, v digitálním prostředí, na nosičích OOH, na sociálních sítích a v místě prodeje.

 

Příběh spotu se zaměřuje na malého chlapce, který se musí kvůli zvýšené citlivosti vyhýbat slunečním paprskům. Z toho důvodu se nemůže koupat v jezeře v běžnou denní dobu jako jeho kamarádi a užívat si tak léto naplno. Jeho kamarádka se ale přizpůsobí jeho potřebám a s pomocí rodičů a benefitů nového tarifního portfolia T-Mobile ho překvapí podvečerní koupačkou u jezera. Díky tomu může být i on stále #MeziSvými. 

 „Na trh uvádíme nové tarify, které jsou opravdu unikátní a svým obsahem mění pravidla hry. Tuto myšlenku přenášíme i do naší nové kampaně. V životě zkrátka někdy potřebujeme změnit pravidla hry, abychom si mohli užít skvělé chvíle s přáteli a být #MeziSvými. A jak je důležité pečovat o vztahy s našimi blízkými a kamarády i v časech, kdy není vše ideální a někdo se může cítit trochu vyčleněný ze své party, nám ukázala kamarádka hrdiny spotu,“ říká Iva Menclová, interim ředitelka značky a marketingové komunikace, T-Mobile Česká republika, a dodává: „Naše nové tarifní portfolio je plné atraktivních benefitů, díky kterým budou moci zákazníci strávit společné chvíle s těmi nejbližšími skutečně naplno.“

„Jedná se již o třetí kampaň v rámci dlouhodobého komunikačního konceptu #MeziSvými, skrze který T-Mobile propojuje zákazníky s jejich malými světy – s rodinou nebo s přáteli. To jsou blízká spojení, na kterých nám Čechům opravdu záleží. Tentokrát jsme se zaměřili na insight o náročnosti udržování těchto vztahů v případě, že se někdo odlišuje od ‚normálu‘. Zde je potřeba jít druhému vstříc, nebo dokonce změnit pravidla hry, aby se v nich každý mohl cítit #MeziSvými. Jde i o paralelu k novému tarifnímu portfoliu, které mění pravidla hry českého trhu s tarify, protože vedle běžných benefitů nabízí i ty netradiční,“ vysvětluje Kim Hofmanová, Strategic Planner Ogilvy.

Portfolio mobilních tarifů Next reaguje na aktuální potřeby zákazníků, aby si mohli užívat čas se svými blízkými naplno. Nabídka proto obsahuje nejen další objem dat navíc doma i v zahraničí (mimo EU), možnost neomezených víkendových datových balíčků, bezpečnostní složku Security nebo zvýhodněnou nabídku telefonů, ale k tomu rovněž produkty renomovaných partnerů – komfortní doručení AlzaPlus+ či předplatné streamovací služby Max na 12 měsíců zdarma. 

Spoty se natáčely u Jezera Lhota v produkci Stink Films v čele s režiséry Matyášem Fárou a Petrem Vlčkem. Produktově zaměřená kampaň je k vidění od 26. června a poběží až do konce léta ve dvou vlnách. První byla spuštěna 15vteřinová verze spotu. Tu začátkem července vystřídá jeho plná, 30vteřinová varianta a tři 15vteřinové spoty zaměřené na hlavní benefity tarifního portfolia: předplatné streamovací platformy Max, doručení AlzaPlus+ a objemnější balíčky dat. Kromě televize bude kampaň k vidění až do konce léta v printu i v online médiích, na sociálních sítích, na OOH nosičích a na kamenných pobočkách operátora.

Vizitka kampaně:

Timing: 26. 6. – 31. 8. 2024

Formáty: TV, online, print, OOH a místo prodeje

Kreativa: Ticino (Ogilvy)

Média: EssenceMediacom

Online média: Proboston Creative 

Social media: Ogilvy

Produkce: Stink Films

Režie: Matyáš Fára, Petr Vlček

Produkční: Petr Moravec

Klíčový vizuál (produkt): Dany Peschl

Klíčový vizuál (image): Pavel Hejný

Hudba: IAMVILIAM s.r.o.

 

Chief Creative Officer: Mike Martin

Creative Director: Michal Pivarči

Art Director: Iván Ardura, Sean Harrison

Copywriter: Tatiana Hořavová

Strategie: Kim Hofmanová, Jakub Hodboď

Account Management: Mabel Castillo, Tomáš Dvořák, Matej Paluš

Social: Jakub Šumanský, Marie Majerová, Denisa Došlá

Produkční: Jana Brožková, Barbora Bajgarová