Aby si každý mohl momenty #MeziSvými užít naplno
T-Mobile dnes spouští produktovou kampaň, která představuje novou tarifní nabídku Next a rozvíjí dlouhodobou strategickou linku #MeziSvými. Spot sleduje malého chlapce, citlivého na sluneční paprsky, kvůli kterým si nemůže jako ostatní užívat léto naplno. Jeho kamarádi mu ale nachystají překvapení, díky kterému může být stále #MeziSvými i přes svoji jinakost. Kampaň z dílny týmu Ticino (Ogilvy) se mimo televizi objeví také v printu, v digitálním prostředí, na nosičích OOH, na sociálních sítích a v místě prodeje.
Příběh spotu se zaměřuje na malého chlapce, který se musí kvůli zvýšené citlivosti vyhýbat slunečním paprskům. Z toho důvodu se nemůže koupat v jezeře v běžnou denní dobu jako jeho kamarádi a užívat si tak léto naplno. Jeho kamarádka se ale přizpůsobí jeho potřebám a s pomocí rodičů a benefitů nového tarifního portfolia T-Mobile ho překvapí podvečerní koupačkou u jezera. Díky tomu může být i on stále #MeziSvými.
„Na trh uvádíme nové tarify, které jsou opravdu unikátní a svým obsahem mění pravidla hry. Tuto myšlenku přenášíme i do naší nové kampaně. V životě zkrátka někdy potřebujeme změnit pravidla hry, abychom si mohli užít skvělé chvíle s přáteli a být #MeziSvými. A jak je důležité pečovat o vztahy s našimi blízkými a kamarády i v časech, kdy není vše ideální a někdo se může cítit trochu vyčleněný ze své party, nám ukázala kamarádka hrdiny spotu,“ říká Iva Menclová, interim ředitelka značky a marketingové komunikace, T-Mobile Česká republika, a dodává: „Naše nové tarifní portfolio je plné atraktivních benefitů, díky kterým budou moci zákazníci strávit společné chvíle s těmi nejbližšími skutečně naplno.“
„Jedná se již o třetí kampaň v rámci dlouhodobého komunikačního konceptu #MeziSvými, skrze který T-Mobile propojuje zákazníky s jejich malými světy – s rodinou nebo s přáteli. To jsou blízká spojení, na kterých nám Čechům opravdu záleží. Tentokrát jsme se zaměřili na insight o náročnosti udržování těchto vztahů v případě, že se někdo odlišuje od ‚normálu‘. Zde je potřeba jít druhému vstříc, nebo dokonce změnit pravidla hry, aby se v nich každý mohl cítit #MeziSvými. Jde i o paralelu k novému tarifnímu portfoliu, které mění pravidla hry českého trhu s tarify, protože vedle běžných benefitů nabízí i ty netradiční,“ vysvětluje Kim Hofmanová, Strategic Planner Ogilvy.
Portfolio mobilních tarifů Next reaguje na aktuální potřeby zákazníků, aby si mohli užívat čas se svými blízkými naplno. Nabídka proto obsahuje nejen další objem dat navíc doma i v zahraničí (mimo EU), možnost neomezených víkendových datových balíčků, bezpečnostní složku Security nebo zvýhodněnou nabídku telefonů, ale k tomu rovněž produkty renomovaných partnerů – komfortní doručení AlzaPlus+ či předplatné streamovací služby Max na 12 měsíců zdarma.
Spoty se natáčely u Jezera Lhota v produkci Stink Films v čele s režiséry Matyášem Fárou a Petrem Vlčkem. Produktově zaměřená kampaň je k vidění od 26. června a poběží až do konce léta ve dvou vlnách. První byla spuštěna 15vteřinová verze spotu. Tu začátkem července vystřídá jeho plná, 30vteřinová varianta a tři 15vteřinové spoty zaměřené na hlavní benefity tarifního portfolia: předplatné streamovací platformy Max, doručení AlzaPlus+ a objemnější balíčky dat. Kromě televize bude kampaň k vidění až do konce léta v printu i v online médiích, na sociálních sítích, na OOH nosičích a na kamenných pobočkách operátora.
Vizitka kampaně:
Timing: 26. 6. – 31. 8. 2024
Formáty: TV, online, print, OOH a místo prodeje
Kreativa: Ticino (Ogilvy)
Média: EssenceMediacom
Online média: Proboston Creative
Social media: Ogilvy
Produkce: Stink Films
Režie: Matyáš Fára, Petr Vlček
Produkční: Petr Moravec
Klíčový vizuál (produkt): Dany Peschl
Klíčový vizuál (image): Pavel Hejný
Hudba: IAMVILIAM s.r.o.
Chief Creative Officer: Mike Martin
Creative Director: Michal Pivarči
Art Director: Iván Ardura, Sean Harrison
Copywriter: Tatiana Hořavová
Strategie: Kim Hofmanová, Jakub Hodboď
Account Management: Mabel Castillo, Tomáš Dvořák, Matej Paluš
Social: Jakub Šumanský, Marie Majerová, Denisa Došlá
Produkční: Jana Brožková, Barbora Bajgarová
Další novinky
- Kampaně
Vizuální kampaň pro 10 evropských zemí skupiny Deutsche Telekom k uvedení T Phonu a T Tabletu
09/10/2025Ogilvy stojí za mezinárodní kampaní pro Deutsche Telekom
Celý článek - Kampaně
Nová kampaň T-Mobilu ukazuje T Fiber jako nejsilnější internet do každé domácnosti
08/09/2025Ogilvy stojí za další kampaní pro T-Mobile
Celý článek - Kampaně
Prostě po svým: Budvar 33 v nové kampani od Ogilvy míří na generaci Z
27/08/2025Originální a odvážný ležák, který se nebojí vykročit ze stereotypu
Celý článek - Kampaně
Letní radost ve stylu #MeziSvými: Ogilvy stojí za novou kampaní pro T-Mobile
24/06/2025Dárky, data, zábava. Léto, jak má být
Celý článek - Kampaně
Ogilvy a Gedeon Richter spouští kampaň, která pomáhá ženám na cestě k mateřství
07/05/2025Pro ženy, které potřebují slyšet, že v tom nejsou samy. Nový projekt bourá tabu kolem plodnosti a nabízí odbornou i lidskou podporu.
Celý článek