Raiffeisenbank uvádí novou sérii TV spotů v rámci konceptu Samozřejmě
Raiffeisenbank pokračuje s úspěšně zavedeným komunikačním konceptem Samozřejmě z dílny Ogilvy a představuje nové spoty, kterých se v průběhu celého roku objeví napříč médii celkem sedm. Nová vlna komunikace odstartovala v únoru a opět sází na humor, hravost a emoce v mini příbězích z každodenního života. Zaměřuje se na komunikaci vlajkových produktů a online služeb, které lidem pomáhají usnadňovat život a ukazují, že i banka může být přátelská a srozumitelná. Kromě televize je kampaň k vidění v digitálním prostoru, na sociálních sítích, venkovních plochách a v pobočkové síti.
„V dlouhodobé komunikaci sázíme na princip samozřejmosti služeb – věříme, že produkty i služby banky by klientům měly usnadňovat život. Proto i letos pokračujeme s rozvíjením konceptu Samozřejmě a v rámci něj přinášíme spoustu vychytávek a praktických funkcí naší mobilní aplikace. Ta umožňuje klientům jednoduchou a přehlednou správu účtů a nabízí funkce, díky kterým mohou snadno spravovat své finance z pohodlí domova nebo jakéhokoliv místa, kde se právě nacházejí,“ říká Michaela Kuželová, Head of Marketing Communication, Raiffeisenbank.
Natáčení na osmi lokalitách trvalo čtyři dny a zúčastnilo se ho celkem dvanáct herců v hlavních rolích a dva zvířecí mazlíčci. Dohromady vzniklo sedm televizních spotů, a to na dotační poradenství Raiffeisen Stavební spořitelny, produkt Rekopůjčka, další na Minutovou půjčku, investiční aplikaci či různé užitečné funkce, jako je např. bankovní identita, rychlá platba na telefonní číslo či možnost v aplikaci zablokovat platby kartou u vybraných online prodejců. Poslední tři zmíněné byly nasazeny do televize v únoru, postupně je během února a března doplňují další dva spoty věnované investování v aplikaci a Rekopůjčce na solární panely. Zbývající spoty budou do vysílání zařazeny v průběhu roku 2024.
Podobně jako loni, i letos je klíčovým prvkem ve spotech humor – odehrávají se v nich odlehčené, zábavné situace z běžného života, které mají jedno společné: hrdinové v nich ocení rychlý a nekomplikovaný online přístup k bankovním službám. „Nechtěli jsme se divákovi podbízet třeskutým humorem, nepotřebujeme, aby se popadal za břicho. Úplně stačí, když se pousměje při pozorování situace, kterou dobře zná z každodenního života a která se přímo týká užívání služeb Raiffeisenbank,“ říká Richard Kolbe, seniorní copywriter Ogilvy.
Během natáčení vznikly i fotografie pro klíčové vizuály. Novým prvkem v komunikaci jsou žluté šipky, které graficky akcentují získaný benefit pro klienty. Kromě televizních spotů byly pro online kampaň vyrobeny také bumpery na video platformy a sada display bannerů. Nové plakáty a vizuály se objeví i na pobočkách a venkovních plochách.

Vizitka kampaně
Kreativní koncept: Ogilvy
Digitální média: Publicis Groupe
Produkce: Creative Embassy
Copywriting: Tomáš Belko, Richard Kolbe
Art: Lucie Žďánská
Strategie: Kim Hofmanová
Account Management: Kristina Zbirovská, Lucie Směšná
Režiséři: Jindřich Malík a Tomáš Brožek (Mugshots)
Fotograf: Matúš Tóth
Další novinky
- Kampaně
Vizuální kampaň pro 10 evropských zemí skupiny Deutsche Telekom k uvedení T Phonu a T Tabletu
09/10/2025Ogilvy stojí za mezinárodní kampaní pro Deutsche Telekom
Celý článek - Kampaně
Nová kampaň T-Mobilu ukazuje T Fiber jako nejsilnější internet do každé domácnosti
08/09/2025Ogilvy stojí za další kampaní pro T-Mobile
Celý článek - Kampaně
Prostě po svým: Budvar 33 v nové kampani od Ogilvy míří na generaci Z
27/08/2025Originální a odvážný ležák, který se nebojí vykročit ze stereotypu
Celý článek - Kampaně
Letní radost ve stylu #MeziSvými: Ogilvy stojí za novou kampaní pro T-Mobile
24/06/2025Dárky, data, zábava. Léto, jak má být
Celý článek - Kampaně
Ogilvy a Gedeon Richter spouští kampaň, která pomáhá ženám na cestě k mateřství
07/05/2025Pro ženy, které potřebují slyšet, že v tom nejsou samy. Nový projekt bourá tabu kolem plodnosti a nabízí odbornou i lidskou podporu.
Celý článek