Magenta Moments jako cesta ke společným zážitkům
T-Mobile novou kampaní buduje povědomí o svém zážitkovém programu pro zákazníky Magenta Moments a v její aktivační části je vyzývá k vyzvednutí dárků v podobě slunečních brýlí a ponožek prostřednictvím aplikace Můj T-Mobile. Zatímco loni v září nový zákaznický program premiérově představila adaptovaná globální kampaň, tentokrát je kreativa původní. Koncept pochází z dílny týmu Ticino (Ogilvy) a napojuje ho na novou strategickou linku #MeziSvými. Kampaň odstartovala 20. května uvedením TV spotu a kromě televize se objeví online, na sociálních sítích a na pobočkách operátora v tištěných a digitálních formátech.
„Náš zákaznický program Magenta Moments je především o zážitcích. O zážitcích, které můžeme prožívat s těmi, které máme rádi a s nimiž je nám dobře. A když se někde cítíme, jako že tam nepatříme, třeba jako náš tatínek ve spotu, je tu nablízku někdo – v našem případě jeho dcera –, kdo nám nepříjemný pocit pomůže překonat a cítit se #MeziSvými,“ říká Iva Menclová, interim Head of Marketing Communications, T-Mobile Česká republika. „Léto je obdobím zábavy a hudebních festivalů. Nabídky v Magenta Moments pomáhají lidi spojovat a umožňují jim prožívat radostné chvíle, které někdy možná ani nečekají, že je můžou prožít,“ dodává Menclová.
Magenta Moments je globální zákaznický program nabízející různé výhody a slevy, který má svou českou verzi od loňského září. Program je dostupný v aplikaci Můj T-Mobile a poskytuje jak benefity přímo od magentového operátora, tak partnerské nabídky v tematických kategoriích Jídlo, Cestování, Zábava a Nakupování. V rámci limitované akce mohou zákazníci aktuálně získat jako dárek sluneční brýle a barevné ponožky. Odměnu si mohou vybrat v aplikaci a poté si ji vyzvednout na prodejně.
Příběh spotu je založený na skutečném insightu z prostředí koncertů a festivalů – otec se vydává se svou dospívající dcerou a jejími nejlepšími kamarádkami na rockový koncert, přesně jak to otcové dělají, když jejich dcery ještě nejsou dostatečně velké na to, aby vyrazily samy. Klíčovou roli v něm hraje humor a pozitivní emoce z pocitu sounáležitosti.
„Osobně mě velmi baví atmosféra, jakou se nám na festivalu podařilo vytvořit doslova na zelené louce. Všechno si nakonec krásně sedlo – od castingu a chemie mezi hlavními hrdiny přes správně přidrzlou kapelu s potřebným drivem až po energii pod pódiem. Každá jedna složka koncertu byla podřízená našemu hlavními cíli – aby byl náš příběh uvěřitelný, dobře napojený na službu a měl silnou koncovku, která dokáže chytit za srdce,“ říká Michal Pivarči, Creative Director týmu Ticino.
Kampaň je koncipována jako třífázová: první fáze začala 20. května uvedením 35vteřinového TV spotu a soustředí se na budování povědomí o Magenta Moments v masovém měřítku. V druhé, aktivační fázi bude komunikace probíhat hlavně v digitálním prostředí a na sociálních sítích s cílem motivovat k získání slunečních brýlí a ponožek. Závěrečná část kampaně poběží rovněž v digitálu a na sociálních sítích a zaměří se obecně na využívání výhod v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Magenta Moments. Po celou dobu trvání kampaně budou k vidění také digitální a tištěné kreativy v pobočkové síti operátora.
Vizitka kampaně:
Timing: 20. 5. – 30. 6. 2024
Formáty: TV, online, místo prodeje
Kreativa: Ticino (Ogilvy)
Média: EssenceMediacom
Online média: Proboston Creative
Produkce: Boogie films
Režie: Luboš Rezler
DOP: Tomáš Kotas
Hudba: We Can Get It Right Now
Klíčový vizuál (produkt): Dany Peschl
Klíčový vizuál (image): Ondřej Košík
Chief Creative Officer: Mike Martin
Creative Director: Michal Pivarči
Art Director: Francisca Plaza Gonzalez
Copywriter: Ondřej Zvolský, Tatiana Hořavová
Strategie: Kim Hofmanová
Account Management: Matej Paluš, Ethel Hammonsová
Social: Denisa Došlá, Marie Majerová
Produkční: Veronika Sabová, Jana Brožková
Další novinky
- Kampaně
Vizuální kampaň pro 10 evropských zemí skupiny Deutsche Telekom k uvedení T Phonu a T Tabletu
09/10/2025Ogilvy stojí za mezinárodní kampaní pro Deutsche Telekom
Celý článek - Kampaně
Nová kampaň T-Mobilu ukazuje T Fiber jako nejsilnější internet do každé domácnosti
08/09/2025Ogilvy stojí za další kampaní pro T-Mobile
Celý článek - Kampaně
Prostě po svým: Budvar 33 v nové kampani od Ogilvy míří na generaci Z
27/08/2025Originální a odvážný ležák, který se nebojí vykročit ze stereotypu
Celý článek - Kampaně
Letní radost ve stylu #MeziSvými: Ogilvy stojí za novou kampaní pro T-Mobile
24/06/2025Dárky, data, zábava. Léto, jak má být
Celý článek - Kampaně
Ogilvy a Gedeon Richter spouští kampaň, která pomáhá ženám na cestě k mateřství
07/05/2025Pro ženy, které potřebují slyšet, že v tom nejsou samy. Nový projekt bourá tabu kolem plodnosti a nabízí odbornou i lidskou podporu.
Celý článek