Magenta Moments jako cesta ke společným zážitkům

22/05/2024

T-Mobile novou kampaní buduje povědomí o svém zážitkovém programu pro zákazníky Magenta Moments a v její aktivační části je vyzývá k vyzvednutí dárků v podobě slunečních brýlí a ponožek prostřednictvím aplikace Můj T-Mobile. Zatímco loni v září nový zákaznický program premiérově představila adaptovaná globální kampaň, tentokrát je kreativa původní. Koncept pochází z dílny týmu Ticino (Ogilvy) a napojuje ho na novou strategickou linku #MeziSvými. Kampaň odstartovala 20. května uvedením TV spotu a kromě televize se objeví online, na sociálních sítích a na pobočkách operátora v tištěných a digitálních formátech.

 

„Náš zákaznický program Magenta Moments je především o zážitcích. O zážitcích, které můžeme prožívat s těmi, které máme rádi a s nimiž je nám dobře. A když se někde cítíme, jako že tam nepatříme, třeba jako náš tatínek ve spotu, je tu nablízku někdo  v našem případě jeho dcera –, kdo nám nepříjemný pocit pomůže překonat a cítit se #MeziSvými,“ říká Iva Menclová, interim Head of Marketing Communications, T-Mobile Česká republika. „Léto je obdobím zábavy a hudebních festivalů. Nabídky v Magenta Moments pomáhají lidi spojovat a umožňují jim prožívat radostné chvíle, které někdy možná ani nečekají, že je můžou prožít,“ dodává Menclová.

Magenta Moments je globální zákaznický program nabízející různé výhody a slevy, který má svou českou verzi od loňského září. Program je dostupný v aplikaci Můj T-Mobile a poskytuje jak benefity přímo od magentového operátora, tak partnerské nabídky v tematických kategoriích Jídlo, Cestování, Zábava a Nakupování. V rámci limitované akce mohou zákazníci aktuálně získat jako dárek sluneční brýle a barevné ponožky. Odměnu si mohou vybrat v aplikaci a poté si ji vyzvednout na prodejně. 

Příběh spotu je založený na skutečném insightu z prostředí koncertů a festivalů – otec se vydává se svou dospívající dcerou a jejími nejlepšími kamarádkami na rockový koncert, přesně jak to otcové dělají, když jejich dcery ještě nejsou dostatečně velké na to, aby vyrazily samy. Klíčovou roli v něm hraje humor a pozitivní emoce z pocitu sounáležitosti. 

„Osobně mě velmi baví atmosféra, jakou se nám na festivalu podařilo vytvořit doslova na zelené louce. Všechno si nakonec krásně sedlo  od castingu a chemie mezi hlavními hrdiny přes správně přidrzlou kapelu s potřebným drivem až po energii pod pódiem. Každá jedna složka koncertu byla podřízená našemu hlavními cíli – aby byl náš příběh uvěřitelný, dobře napojený na službu a měl silnou koncovku, která dokáže chytit za srdce,“ říká Michal Pivarči, Creative Director týmu Ticino

Kampaň je koncipována jako třífázová: první fáze začala 20. května uvedením 35vteřinového TV spotu a soustředí se na budování povědomí o Magenta Moments v masovém měřítku. V druhé, aktivační fázi bude komunikace probíhat hlavně v digitálním prostředí a na sociálních sítích s cílem motivovat k získání slunečních brýlí a ponožek. Závěrečná část kampaně poběží rovněž v digitálu a na sociálních sítích a zaměří se obecně na využívání výhod v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Magenta Moments. Po celou dobu trvání kampaně budou k vidění také digitální a tištěné kreativy v pobočkové síti operátora.

 

Vizitka kampaně:

Timing: 20. 5. – 30. 6. 2024

Formáty: TV, online, místo prodeje

Kreativa: Ticino (Ogilvy)

Média: EssenceMediacom

Online média: Proboston Creative 

Produkce: Boogie films

Režie: Luboš Rezler

DOP: Tomáš Kotas

Hudba: We Can Get It Right Now
 

Klíčový vizuál (produkt): Dany Peschl

Klíčový vizuál (image): Ondřej Košík 

 

Chief Creative Officer: Mike Martin

Creative Director: Michal Pivarči

Art Director: Francisca Plaza Gonzalez

Copywriter: Ondřej Zvolský, Tatiana Hořavová

Strategie: Kim Hofmanová

Account Management: Matej Paluš, Ethel Hammonsová

Social: Denisa Došlá, Marie Majerová

Produkční: Veronika Sabová, Jana Brožková