Alexander Hemala se v nové kampani T-Mobilu snaží držet krok s MAGENTA TV
Nová, v pořadí druhá kampaň věnovaná digitální televizi MAGENTA TV z dílny agenturního týmu Ticino komunikuje její hlavní výhody – širokou nabídku kanálů pro celou rodinu a možnost sledovat obsah až na šesti zařízeních současně. Žánrovou pestrost programové nabídky ilustrují ve spotu a na vizuálech různé převleky televizního hlasatele Alexandera Hemaly, který reprezentuje televizní vysílání pro každého člena rodiny. Kampaň startuje 9. května na televizních obrazovkách, postupně se objeví také v tištěných médiích, online prostoru, na sociálních sítích, na podcastových platformách a v místě prodeje.
T-Mobile loni v listopadu představil komunikační koncept pro svou digitální televizi MAGENTA TV (dříve T-Mobile TV) a spustil první kampaň na její podporu. Nová jarní kampaň pokračuje v budování povědomí o této službě a na rozdíl od té podzimní, kde hrály prim statické vizuály v online a OOH formátech, je součástí media mixu nyní i televize.
Celkem tři spoty v délce 15, 30 a 60 sekund zobrazují obyvatele rodinného domu, kteří v jeden čas zapínají ke sledování MAGENTA TV.
TV spot režíroval Marek Partyš v produkci Bistro Films a natáčel se na několika lokacích na Praze 6. Kostýmy reprezentující rozmanité žánry televizní zábavy na míru vytvářel kostýmový designér Oscar Charpentier. TV spot doplňuje také série personalizovaných videí, která se budou v pre-roll formátech objevovat jako úvod do tematických sekcí na YouTube. Klíčový vizuál byl vytvořen pomocí CGI (Computer Generated Imagery) a vyobrazuje Hemalu, pokaždé v jiném přestrojení, na šesti různých zařízeních současně.
Kampaň bude k vidění do konce června na televizních obrazovkách, v tištěných i online médiích, na podcastových platformách, na sociálních sítích (Facebook, Instagram, YouTube a TikTok), v obchodních centrech a na kamenných pobočkách operátora, kde kromě vizuálů v tištěné i digitální podobě poběží také audio spoty.
Vizitka kampaně:
Timing: 9. 5. – 30. 6. 2023
Formáty: TV, online, print, místo prodeje
Kreativa: Ticino (WPP)
Média: EssenceMediacom
Online média: Proboston
Produkce: Bistro Films
Režie: Marek Partyš
Klíčový vizuál
Produkce: Tomáš Tomášek
Foto: Dany Peschl
CGI: Jiří Křivánek
Kredit (Ticino):
Creative Director: Michaela Pechanová
Art Director: Lais Veloso
Copywriter: Tatiana Hořavová, Matouš Hruška
Strategie: Kim Hofmanová
Account Management: Matej Paluš, Kristýna Ambrožová
Social: Denisa Kadaňová, Marie Majerová
Kredit (EssenceMediacom):
Account Director: Karel Maxa
Kredit (Proboston):
Account Management: Marta Tužová
Další novinky
- Kampaně
Vizuální kampaň pro 10 evropských zemí skupiny Deutsche Telekom k uvedení T Phonu a T Tabletu
09/10/2025Ogilvy stojí za mezinárodní kampaní pro Deutsche Telekom
Celý článek - Kampaně
Nová kampaň T-Mobilu ukazuje T Fiber jako nejsilnější internet do každé domácnosti
08/09/2025Ogilvy stojí za další kampaní pro T-Mobile
Celý článek - Kampaně
Prostě po svým: Budvar 33 v nové kampani od Ogilvy míří na generaci Z
27/08/2025Originální a odvážný ležák, který se nebojí vykročit ze stereotypu
Celý článek - Kampaně
Letní radost ve stylu #MeziSvými: Ogilvy stojí za novou kampaní pro T-Mobile
24/06/2025Dárky, data, zábava. Léto, jak má být
Celý článek - Kampaně
Ogilvy a Gedeon Richter spouští kampaň, která pomáhá ženám na cestě k mateřství
07/05/2025Pro ženy, které potřebují slyšet, že v tom nejsou samy. Nový projekt bourá tabu kolem plodnosti a nabízí odbornou i lidskou podporu.
Celý článek