Žádný social marketér by neměl ztratit selský rozum
„Skvělý obsah je pořád základ úspěchu na sociálních sítích, ale je bláhové domnívat se, že se bude šířit sám nebo ho budou šířit lidé sami,“ píše v komentáři pro Marketing & Media Barbora Fryč Šumanská, Social Director Ogilvy.
Barbora v článku představuje proměny sociálních médií v průběhu let i to, jaké trendy ovlivnily to, jak social vypadá a funguje dnes. „Pro social marketéry se pomyslným přepisovačem dějin stal TikTok. Rychlost, trendovost, vizuální „ušmudlanost“, organický zásah i kulturní přesah míchá kartami obsahu, mediálního plánování i samotné podstaty marketingu na sociálních sítích, ze kterých se staly video blogy, bizarní cirkusy i kanály ovlivňující miliony lidí,“ píše v komentáři Fryč Šumanská.
Dále se zamýšlí nad tím, kam se bude obor dále vyvíjet. “Nevím, co přinese Social 4.0, ale zatím by nám mohl stačit selský rozum, základní předpoklad dobrého marketéra, a soustředit se na úplný základ: co je moje role, resp. dané značky/služby, ke komu mluvím a co chce slyšet. To totiž platí pořád, bez ohledu na to, jaký social aktuálně vládne světu,” uzavírá Fryč Šumanská.
Další novinky
- Lidé
Martin Svetlík je nově ve vedení Art Directors Club
16/10/2025Chce zvýšit prestiž ADC Awards a posílit českou kreativitu.
Celý článek - Lidé
Tým Ogilvy PR vedený Václavem Rambouskem má nové posily
16/09/2025V řízení ho doplňují Kněžourová, Marek a Hadrbolcová
Celý článek - Lidé
Novým kreativním ředitelem Ogilvy je Martin Svetlík
10/07/2025Změna ve vedení kreativního týmu Ogilvy
Celý článek - Lidé
Dita Stejskalová mezi nejvlivnějšími ženami Česka podle Forbesu
10/06/2025Třicet let s Ogilvy, stovky kampaní a nekonečná energie pro věci, na kterých záleží
Celý článek - Lidé
Z Česka až na stránky britské Vogue? Jak Ogilvy Lifterka Linda posunula své podnikání
30/04/2025Korálkové a perlové šperky Rinni zaujaly i britskou edici Vogue
Celý článek