Žádný social marketér by neměl ztratit selský rozum

15/07/2024

„Skvělý obsah je pořád základ úspěchu na sociálních sítích, ale je bláhové domnívat se, že se bude šířit sám nebo ho budou šířit lidé sami,“ píše v komentáři pro Marketing & Media Barbora Fryč Šumanská, Social Director Ogilvy

 

Barbora v článku představuje proměny sociálních médií v průběhu let i to, jaké trendy ovlivnily to, jak social vypadá a funguje dnes. „Pro social marketéry se pomyslným přepisovačem dějin stal TikTok. Rychlost, trendovost, vizuální „ušmudlanost“, organický zásah i kulturní přesah míchá kartami obsahu, mediálního plánování i samotné podstaty marketingu na sociálních sítích, ze kterých se staly video blogy, bizarní cirkusy i kanály ovlivňující miliony lidí,“ píše v komentáři Fryč Šumanská. 

Dále se zamýšlí nad tím, kam se bude obor dále vyvíjet. “Nevím, co přinese Social 4.0, ale zatím by nám mohl stačit selský rozum, základní předpoklad dobrého marketéra, a soustředit se na úplný základ: co je moje role, resp. dané značky/služby, ke komu mluvím a co chce slyšet. To totiž platí pořád, bez ohledu na to, jaký social aktuálně vládne světu,” uzavírá Fryč Šumanská.