Umělá inteligence přinese epifanii
Antonis Kocheilas, Global Chief Transformation Officer, poskytl exkluzivní rozhovor pro Marketing & Media. Jeho tématem byla umělá inteligence a její vliv na kreativitu a další vývoj našeho oboru. To bude zároveň i tématem jeho přednášky na listopadové konferenci Forum Media, kde vystoupí 7. listopadu jako hlavní řečník.
Podle Kocheilase přispěje AI k posunu oboru od ekonomického modelu spojujícího hodnotu s prací k modelu, kde hodnota vychází z nápadů a inspirace. Antonis v rozhovoru mj. představil i vizi tzv. interrelated marketingu, který propojuje reklamní expertizy a jejich efekty vzájemně násobí pro růst firmy. Popsal přechod z role globálního CEO reklamní větve Ogilvy na svou aktuální pozici globálního šéfa pro transformační strategie a shrnul i své poznatky ze studia umělé inteligence na Massachusettském technologickém institutu.
Další novinky
- Lidé
Martin Svetlík je nově ve vedení Art Directors Club
16/10/2025Chce zvýšit prestiž ADC Awards a posílit českou kreativitu.
Celý článek - Lidé
Tým Ogilvy PR vedený Václavem Rambouskem má nové posily
16/09/2025V řízení ho doplňují Kněžourová, Marek a Hadrbolcová
Celý článek - Lidé
Novým kreativním ředitelem Ogilvy je Martin Svetlík
10/07/2025Změna ve vedení kreativního týmu Ogilvy
Celý článek - Lidé
Dita Stejskalová mezi nejvlivnějšími ženami Česka podle Forbesu
10/06/2025Třicet let s Ogilvy, stovky kampaní a nekonečná energie pro věci, na kterých záleží
Celý článek - Lidé
Z Česka až na stránky britské Vogue? Jak Ogilvy Lifterka Linda posunula své podnikání
30/04/2025Korálkové a perlové šperky Rinni zaujaly i britskou edici Vogue
Celý článek