Novým kreativním ředitelem Ogilvy je Martin Svetlík

10/07/2025

Agentura Ogilvy od 1. července posílila svůj leadership tým. Na pozici Chief Creative Officera nastoupil Martin Svetlík.

 

Poslední rok a půl působil Martin jako Executive Creative Director v McCann Prague, kde letos dovedl agenturu k titulu nejoceňovanější agentury roku v soutěži ADC Czech Creative Awards. Pro Martina to byl už druhý takový úspěch. V roce 2020 získal stejné ocenění i Grand Prix se svým týmem v agentuře SYMBIO.

Kromě úspěchů na lokální scéně je Martin podepsaný také pod bronzovým Lvem z Cannes nebo Grand Prix z festivalu Golden Drum v Portoroži. Celkem nasbíral přes 90 oborových ocenění a pravidelně je členem mezinárodních porot jako Eurobest, D&AD nebo Euro Effies. V posledních dvou letech byl navíc v rámci soutěže Agentura roku oceněn jako stratég roku.

„Teď je v reklamě zajímavá doba. Na obyčejnou ‚dobrou práci‘ za chvíli nebudeme potřeba, takže jako obor se musíme velmi rychle naučit znovu nabídnout skutečně inovativní produkt,“ říká Martin Svetlík a ke svému rozhodnutí dodává: „Ogilvy strategicky patří k nejsilnějším agenturám na trhu, ale musí reagovat na větší apetit po průlomových nápadech, který je v Česku jednoznačně vidět.“

Podle Ondřeje Obluka, CEO Ogilvy, je nástup Martina Svetlíka logickým pokračováním změn, které agentura v poslední době udělala. Ogilvy posílilo svůj client service tým o Simonu Liškovou a Anastasii Sochnevu, strategický tým vede od konce loňského roku Adam Špina a vedení social týmu převzala Tereza Sabová. 

„Pro klienty dokážeme postavit komplexní nabídku, ale vždycky musíte mít uprostřed silný kreativní nápad, který všechny včetně klienta pro společnou práci nadchne. A přesně na to se teď těšíme od Martina a jeho týmu, s podporou všech lidí v agentuře,“ vysvětluje Ondřej Obluk.

Martin, jak se směje