Tým Ogilvy PR vedený Václavem Rambouskem má nové posily

16/09/2025

Václav Rambousek zůstává v roli PR & Influence Directora a vede celý Ogilvy PR tým. Pod jeho vedením přebírají nové role Nikola Kněžourová jako Head of Consumer PR Business, Michal Marek jako Head of Corporate PR Business a Tereza Hadrbolcová jako Influencer Engagement Director.

 

 

Po osmi letech v agentuře odchází na mateřskou Tereza Raidová, která se dosud spolu s Václavem Rambouskem podílela na vedení Ogilvy PR týmu. K Václavovi nově přibyli tři manažeři, kteří se zaměří na následující oblasti – consumer, corporate a influencer.

Nikola Kněžourová se ujímá řízení a supervize specializovaných týmů pro B2C, které je pro tým Ogilvy PR dlouhodobě dominantní a podle ní došlo od začátku roku 2025 k zásadnímu navýšení objemu komunikačních služeb hned u několika stávajících klientů. Nikola byla seniorní konzultantkou pro klienty Sazka, DM a obchodní centra pod skupinou Unibail-Rodamco-Westfield. Consumer tým obhospodařuje další klíčové brandy jako Netflix, Lego, Burger King nebo Heineken, o jejichž supervizi se stará Václav jako PR & Influence Director společně s dedikovanými týmy.

Korporátní portfolio Ogilvy PR stojí na klientech jako jsou Microsoft, P3, Schenker nebo Českomoravská nemovitostní. Rozvoj této komunikační vertikály převzal už před létem 2025 Michal Marek jako nový Head of Corporate PR. Předtím šest a půl roku působil v agentuře FYI Prague a dříve psal pro CzechCrunch.

Rostoucí oblastí služeb je pro Ogilvy PR i influencer marketing. Od začátku letošního roku má Ogilvy vlastní specializovaný tým vedený Terezou Hadrbolcovou, která v červenci nastoupila do role Influencer Engagement Director. Tým rozvíjí spolupráci se stávajícími PR klienty a zároveň buduje samostatné portfolio značek zaměřených primárně na influencer marketing, mezi které patří například Zalando nebo Cosnova.

Fotka 4 lidí z týmu Ogilvy PR