T-Mobile mění slavná umělecká díla v kampani na tarify pro mladé NextU

22/08/2024

T-Mobile pokračuje s komunikací nového portfolia mobilních tarifů Next, tentokrát se v aktivační online kampani zaměřuje na nabídku pro mladé a studenty do 26 let. Produktová kampaň má vlastní kreativní koncept postavený na dotváření notoricky známých uměleckých děl v populárním meme stylu a je propojena s předchozí kampaní i dlouhodobou strategickou linkou #MeziSvými prostřednictvím hlavního sdělení a hashtagu.  Kampaň z dílny týmu Ticino (Ogilvy) poběží online, na sociálních sítích a na kanálech vybraných influencerů od 19. srpna do 8. září.

 

„S novými tarify Next měníme pravidla hry i pro mladé a studenty. Naši mladí zákazníci si mohou z nabídky NextU vybrat tarif s takovým benefitem, který bude nejlépe splňovat jejich potřeby a očekávání.  Jedině tak si totiž budou moci naplno užívat všechny výhody se svými vrstevníky i rodinou a být #MeziSvými. Kampaň má vlastní výrazný vizuální styl a reflektuje obsah, který mladá generace na sítích vyhledává, i způsob, jakým ho konzumuje,” říká Iva Menclová, zastupující ředitelka značky a marketingové komunikace, T-Mobile Česká republika. 

Komunikace se soustředí na tři klíčové produktové benefity, které nabízejí jednotlivé tarify: neomezená data o víkendech, pohodlné nákupy zdarma s prémiovou službou Alza+ nebo bezpečnostní složku Securita, která chrání před podvodnými stránkami a krádeží přihlašovacích údajů a je součástí všech tarifů. 

„Zachovali jsme myšlenku předchozí kampaně představující tarify nové generace Next a doplnili jsme ji o kreativní přístup odpovídající naší cílové skupině. Generace Z vyniká v rychlosti, s kterou se adaptuje na aktuální trendy a šíří je dále. Produktové sdělení jsme proto napojili na aktuálně trendující formu obsahu – memy vyrobené z historických výtvarných děl – a doplnili je o brandové prvky T-Mobile,“ říká Marie Majerová, hlavní idea maker kampaně.

Součástí kampaně je i mediální spolupráce s platformou HeyFomo.cz a spolupráce s vybranými influencery. Ti budou mít za úkol představit na svých kanálech tarify NextU originální a vtipnou formou v souladu s odvážnou kreativou – cílem je ukázat, jak tarify pro mladé NextU mění pravidla hry. 

 

Vizitka kampaně:

Timing: 19. 8. – 8. 9. 2024

Formáty: online, sociální sítě (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Snapchat)

Kreativa, social media: Ticino (Ogilvy)

Média: EssenceMediacom

Online média: Proboston

Ideamaking a copywriting: Marie Majerová

Art: Filip Tondr

Strategie: Kim Hofmanová

Account Management: Denisa Došlá, Jakub Šumanský