Rozvíjíme otevřenou kulturu, aby se lidé nebáli mluvit o svých potřebách
Dora Grimová, People Director Ogilvy, poskytla rozhovor pro Marketing & Media, kde blíže představila nejnovější benefity Ogilvy. Jedním z nich je program Ogilvy Lift, díky kterému získají úspěšní zaměstnanci možnost rozvíjet svůj vlastní projekt na poloviční úvazek, přičemž Ogilvy zachovává jejich plný plat. V rámci pilotního ročníku zvítězila Linda Bui se svou značkou ručně vyráběných šperků Rinni.
„Máme v plánu Ogilvy Lift pořádat dvakrát do roka. Jen co doběhne šest měsíců, dostane šanci zase jiný projekt. Očekáváme, že další kola budou jednodušší. Jednak zaměstnanci už budou mít lepší představu, do čeho jdou, jednak my už budeme mít vyladěné procesy a právní záležitosti. Řešíme dopředu třeba i to, jak budou týmy bez potenciálního vítěze fungovat, aby to nemělo dopad na práci pro klienty,“ říká Grimová.
Druhým zmíněným benefitem je My Day, který umožňuje zaměstnancům využít jeden den volna navíc každý měsíc. „Vyšli jsme z průzkumu spokojenosti, kde se jako časté téma objevovalo mentální zdraví. Den volna navíc je jeden z prvních kroků, jak pomoci,” vysvětluje Grimová.
Další novinky
- Lidé
Martin Svetlík je nově ve vedení Art Directors Club
16/10/2025Chce zvýšit prestiž ADC Awards a posílit českou kreativitu.
Celý článek - Lidé
Tým Ogilvy PR vedený Václavem Rambouskem má nové posily
16/09/2025V řízení ho doplňují Kněžourová, Marek a Hadrbolcová
Celý článek - Lidé
Novým kreativním ředitelem Ogilvy je Martin Svetlík
10/07/2025Změna ve vedení kreativního týmu Ogilvy
Celý článek - Lidé
Dita Stejskalová mezi nejvlivnějšími ženami Česka podle Forbesu
10/06/2025Třicet let s Ogilvy, stovky kampaní a nekonečná energie pro věci, na kterých záleží
Celý článek - Lidé
Z Česka až na stránky britské Vogue? Jak Ogilvy Lifterka Linda posunula své podnikání
30/04/2025Korálkové a perlové šperky Rinni zaujaly i britskou edici Vogue
Celý článek