Přivezl jsem z JAR iniciativu „poznej svého kreativce“

07/08/2024

„Zvykám si, jak to v Česku funguje. Nejen jak často se tendruje, ale že se třeba vyhlásí výběrové řízení, dostanete se do druhého kola, a pak to tak nějak vyšumí. To může být pro celý tým dost frustrující a demotivující,“ říká v rozhovoru pro Marketing & Media Mike Martin, Chief Creative Officer Ogilvy

 

V rozhovoru přibližuje, jak se mu naskytla příležitost přemístit se za prací do české Ogilvy, jak se v jeho vnímání proměnil reklamní a komunikační obor v posledních dvaceti letech a jak chce vést kreativu v Ogilvy. Zavzpomínal také na práci na oceňované kampani „Chléb našeho národa” pro jihoafrickou značku ležáku Castle, která dodnes pomáhá řešit problém hladovějících lidí. V rozhovoru představil svou vizi kreativního studia Ogilvy a s ní i první kampaně a projekty, na kterých se v Česku už stihl podílet jako kreativní ředitel, např. komunikační platforma #MeziSvými pro T-Mobile nebo vánoční kampaň Je to Rebel! s Petrem Nárožným pro Netflix. 

Článek je dostupný zde, v plné verzi je dostupný v tištěném vydání nebo digitálním archivu.