Přivezl jsem z JAR iniciativu „poznej svého kreativce“
„Zvykám si, jak to v Česku funguje. Nejen jak často se tendruje, ale že se třeba vyhlásí výběrové řízení, dostanete se do druhého kola, a pak to tak nějak vyšumí. To může být pro celý tým dost frustrující a demotivující,“ říká v rozhovoru pro Marketing & Media Mike Martin, Chief Creative Officer Ogilvy.
V rozhovoru přibližuje, jak se mu naskytla příležitost přemístit se za prací do české Ogilvy, jak se v jeho vnímání proměnil reklamní a komunikační obor v posledních dvaceti letech a jak chce vést kreativu v Ogilvy. Zavzpomínal také na práci na oceňované kampani „Chléb našeho národa” pro jihoafrickou značku ležáku Castle, která dodnes pomáhá řešit problém hladovějících lidí. V rozhovoru představil svou vizi kreativního studia Ogilvy a s ní i první kampaně a projekty, na kterých se v Česku už stihl podílet jako kreativní ředitel, např. komunikační platforma #MeziSvými pro T-Mobile nebo vánoční kampaň Je to Rebel! s Petrem Nárožným pro Netflix.
Článek je dostupný zde, v plné verzi je dostupný v tištěném vydání nebo digitálním archivu.
Další novinky
- Lidé
Martin Svetlík je nově ve vedení Art Directors Club
16/10/2025Chce zvýšit prestiž ADC Awards a posílit českou kreativitu.
Celý článek - Lidé
Tým Ogilvy PR vedený Václavem Rambouskem má nové posily
16/09/2025V řízení ho doplňují Kněžourová, Marek a Hadrbolcová
Celý článek - Lidé
Novým kreativním ředitelem Ogilvy je Martin Svetlík
10/07/2025Změna ve vedení kreativního týmu Ogilvy
Celý článek - Lidé
Dita Stejskalová mezi nejvlivnějšími ženami Česka podle Forbesu
10/06/2025Třicet let s Ogilvy, stovky kampaní a nekonečná energie pro věci, na kterých záleží
Celý článek - Lidé
Z Česka až na stránky britské Vogue? Jak Ogilvy Lifterka Linda posunula své podnikání
30/04/2025Korálkové a perlové šperky Rinni zaujaly i britskou edici Vogue
Celý článek