Ať po nás něco zůstane
Tereza Raidová, Head of PR Business v Ogilvy, představila pro Marketing & Media celorepublikovou iniciativu královského pivovaru Krušovice Ať tu po nás něco zůstane, která naplňuje dlouhodobou CSR strategii značky a přispívá k zachování českého kulturního dědictví.
V prvním ročníku se projekt zaměřil na hledání míst v České republice se zajímavým příběhem, kterým stojí za to vdechnout nový život. Výzva pivovaru překonala očekávání i nastavené cíle nejen v počtu impresí, a proto značka pokračuje s kampaní i letos. Tentokrát mají Češi možnost přihlásit své tipy na české hospody a pomoci je tak „zachránit“.
Další novinky
- Lidé
Martin Svetlík je nově ve vedení Art Directors Club
16/10/2025Chce zvýšit prestiž ADC Awards a posílit českou kreativitu.
Celý článek - Lidé
Tým Ogilvy PR vedený Václavem Rambouskem má nové posily
16/09/2025V řízení ho doplňují Kněžourová, Marek a Hadrbolcová
Celý článek - Lidé
Novým kreativním ředitelem Ogilvy je Martin Svetlík
10/07/2025Změna ve vedení kreativního týmu Ogilvy
Celý článek - Lidé
Dita Stejskalová mezi nejvlivnějšími ženami Česka podle Forbesu
10/06/2025Třicet let s Ogilvy, stovky kampaní a nekonečná energie pro věci, na kterých záleží
Celý článek - Lidé
Z Česka až na stránky britské Vogue? Jak Ogilvy Lifterka Linda posunula své podnikání
30/04/2025Korálkové a perlové šperky Rinni zaujaly i britskou edici Vogue
Celý článek