Ogilvy získalo sedm ocenění Effie 2024
Ve čtvrtek 14. listopadu proběhlo slavnostní vyhlášení soutěže Effie 2024, kde Ogilvy proměnila devět nominovaných kampaní v sedm sošek. Porota ocenila kampaně pro klienty LEGO, Heineken, Čedok, Netflix a T-Mobile. Dvě bronzové trofeje získal i agenturní projekt Ogilvy Nulťák, díky kterému se podařilo snížit náklady na nábor nových zaměstnanců.
Aktivační marketing
Stříbro: Epická LEGO Výhra (Ogilvy pro klienta LEGO Trading)
Stříbro: Nulťákem ke snížení nákladů na nové zaměstnance (Ogilvy pro Ogilvy)
Business Transformation
Bronz: Nulťákem ke snížení nákladů na nové zaměstnance (Ogilvy pro Ogilvy)
Nápoje
Bronz: Krušovice Bohém – uvedení na trh (Ogilvy PR pro Heineken Česká republika)
Ostatní služby
Bronz: Pečte na zimu s Čedokem! (Ogilvy pro Čedok)
PR
Bronz: Je to Rebel! (Ogilvy pro Netflix Services Poland)
Sportovní marketing
Bronz: Jeden za všechny, všichni na start (Ogilvy pro T-Mobile Czech Republic)
Cena Prima Video Award
Krušovice Bohém – uvedení na trh (Ogilvy PR pro Heineken Česká republika)
Cena Active Group za nejlepší využití rádia
Krušovice Bohém – uvedení na trh (Ogilvy PR pro Heineken Česká republika)

Další novinky
- Ocenění
Effie 2025: šest ocenění pro naše kampaně
11/12/2025Efektivní kreativita v praxi
Celý článek - Ocenění
Naše kampaň pro LEGO uspěla v soutěži LEMUR
07/07/2025Společně s LEGO inspirujeme rodiče ke společně strávenému času
Celý článek - Ocenění
Ogilvy získala dvě sošky Zlatého středníku
19/09/2024Porota ocenila vánoční kampaň pro Netflix a interaktivní web pro Nadaci Leontinka
Celý článek - Ocenění
Ogilvy má tři sošky Lemurů
27/06/2024Odborná porota České ceny za PR ocenila projekty pro Netflix a Nadaci Leontinka
Celý článek - Ocenění
Ogilvy na shortlistech Zlatého středníku
19/06/2024O ceny se v největší komunikační soutěži u nás utkají hned tři PR práce
Celý článek