Ogilvy získalo sedm ocenění Effie 2024

19/11/2024

Ve čtvrtek 14. listopadu proběhlo slavnostní vyhlášení soutěže Effie 2024, kde Ogilvy proměnila devět nominovaných kampaní v sedm sošek. Porota ocenila kampaně pro klienty LEGO, Heineken, Čedok, Netflix a T-Mobile. Dvě bronzové trofeje získal i agenturní projekt Ogilvy Nulťák, díky kterému se podařilo snížit náklady na nábor nových zaměstnanců. 

Aktivační marketing 

Stříbro: Epická LEGO Výhra (Ogilvy pro klienta LEGO Trading) 

Stříbro: Nulťákem ke snížení nákladů na nové zaměstnance (Ogilvy pro Ogilvy) 

 

Business Transformation 

Bronz: Nulťákem ke snížení nákladů na nové zaměstnance (Ogilvy pro Ogilvy) 

 

Nápoje 

Bronz: Krušovice Bohém – uvedení na trh (Ogilvy PR pro Heineken Česká republika) 

 

Ostatní služby 

Bronz: Pečte na zimu s Čedokem! (Ogilvy pro Čedok) 

 

PR 

Bronz: Je to Rebel! (Ogilvy pro Netflix Services Poland) 

 

Sportovní marketing 

Bronz: Jeden za všechny, všichni na start (Ogilvy pro T-Mobile Czech Republic) 

 

Cena Prima Video Award 

Krušovice Bohém – uvedení na trh (Ogilvy PR pro Heineken Česká republika) 

 

Cena Active Group za nejlepší využití rádia 

Krušovice Bohém – uvedení na trh (Ogilvy PR pro Heineken Česká republika) 

 

Ogilvy tým na Effie 2024