Naše kampaň pro LEGO uspěla v soutěži LEMUR
Z jubilejního 20. ročníku České ceny za PR LEMUR 2025, kterou každoročně vyhlašuje Asociace public relations (APRA), jsme si odnesli 2. místo v kategorii Spotřební zboží za projekt LEGO® Půlhodinu pro rodinu.
Podle výsledků studie společnosti LEGO by si téměř 90 % českých rodičů přálo trávit více času se svými dětmi. Přesto každý pátý přiznává, že si spolu doma vůbec nehrají. Proto jsme se spojili s odborníky a pro klienta vytvořili kampaň, která rodinám pomáhá najít nejen čas na společnou hru, ale i motivaci a praktické tipy, jak z ní udělat přirozenou součást každodenního života.
Velké díky všem, kteří se na projektu podílejí a pomáhají ho dál rozvíjet!
Podrobnosti o projektu najdete na webu LEGO.

Další novinky
- Ocenění
Effie 2025: šest ocenění pro naše kampaně
11/12/2025Efektivní kreativita v praxi
Celý článek - Ocenění
Ogilvy získalo sedm ocenění Effie 2024
19/11/2024Porota ocenila kampaně pro klienty LEGO, Heineken, Čedok, Netflix a T-Mobile
Celý článek - Ocenění
Ogilvy získala dvě sošky Zlatého středníku
19/09/2024Porota ocenila vánoční kampaň pro Netflix a interaktivní web pro Nadaci Leontinka
Celý článek - Ocenění
Ogilvy má tři sošky Lemurů
27/06/2024Odborná porota České ceny za PR ocenila projekty pro Netflix a Nadaci Leontinka
Celý článek - Ocenění
Ogilvy na shortlistech Zlatého středníku
19/06/2024O ceny se v největší komunikační soutěži u nás utkají hned tři PR práce
Celý článek