Naše kampaň pro LEGO uspěla v soutěži LEMUR

07/07/2025

Z jubilejního 20. ročníku České ceny za PR LEMUR 2025, kterou každoročně vyhlašuje Asociace public relations (APRA), jsme si odnesli 2. místo v kategorii Spotřební zboží za projekt LEGO® Půlhodinu pro rodinu.

 

Podle výsledků studie společnosti LEGO by si téměř 90 % českých rodičů přálo trávit více času se svými dětmi. Přesto každý pátý přiznává, že si spolu doma vůbec nehrají. Proto jsme se spojili s odborníky a pro klienta vytvořili kampaň, která rodinám pomáhá najít nejen čas na společnou hru, ale i motivaci a praktické tipy, jak z ní udělat přirozenou součást každodenního života. 

Velké díky všem, kteří se na projektu podílejí a pomáhají ho dál rozvíjet!

Podrobnosti o projektu najdete na webu LEGO.

čtyři lidi z Ogilvy s diplomem Lemur za 2. místo