Ogilvy na shortlistech Zlatého středníku
Zlatý středník zveřejnil shortlisty pro letošní 22. ročník. Nechybí na nich ani tři kampaně a projekty z PR dílny Ogilvy, které se 12. září na slavnostním galavečeru utkají o kovové trofeje hned ve třech kategoriích. Do užšího výběru porot se probojoval nový interaktivní web pro Nadaci Leontinka a vánoční kampaň s Petrem Nárožným pro Netflix, ale i vzdělávací program pro mladé talenty, Ogilvy Nulťák.
Webové stránky
Nový web Nadace Leontinka baví i vydělává (Ogilvy pro klienta Nadace Leontinka)
Interní komunikace a employee engagement
Nalej to do sebe a buď napřed! (Ogilvy za vlastní program Nulťák)
Audio a video prezentace
Je to Rebel! (Ogilvy pro klienta Netflix)
Další novinky
- Ocenění
Effie 2025: šest ocenění pro naše kampaně
11/12/2025Efektivní kreativita v praxi
Celý článek - Ocenění
Naše kampaň pro LEGO uspěla v soutěži LEMUR
07/07/2025Společně s LEGO inspirujeme rodiče ke společně strávenému času
Celý článek - Ocenění
Ogilvy získalo sedm ocenění Effie 2024
19/11/2024Porota ocenila kampaně pro klienty LEGO, Heineken, Čedok, Netflix a T-Mobile
Celý článek - Ocenění
Ogilvy získala dvě sošky Zlatého středníku
19/09/2024Porota ocenila vánoční kampaň pro Netflix a interaktivní web pro Nadaci Leontinka
Celý článek - Ocenění
Ogilvy má tři sošky Lemurů
27/06/2024Odborná porota České ceny za PR ocenila projekty pro Netflix a Nadaci Leontinka
Celý článek