Ogilvy získalo pět ocenění na soutěži Effie 2023
Letošní ročník Effie už zná své vítězné kampaně. V soutěži o nejefektivnější reklamu byly oceněny napříč kategoriemi i tři kampaně z dílny Ogilvy. Agentura Ogilvy tak získala tři stříbra, jeden bronz a speciální cenu od společnosti Google za nejlepší využití platformy YouTube.
STŘÍBRO
Jak Tesco v krizi místo slev vsadilo na loajalitu
Ogilvy ve spolupráci s EssenceMediacom pro klienta Tesco Stores (kategorie: Aktivační marketing)
Jak Tesco v krizi místo slev vsadilo na loajalitu
Ogilvy ve spolupráci s EssenceMediacom pro klienta Tesco Stores (kategorie: Ostatní služby)
Růst díky novému positioningu? Samozřejmě
Ogilvy pro klienta Raiffeisenbank (kategorie: Dlouhodobé budování značky)
BRONZ
Magenta TV se stala hvězdou díky TV ikoně
Ogilvy ve spolupráci s EssenceMediacom a Proboston Creative pro klienta T-Mobile (kategorie: Ostatní služby)
CENA GOOGLE – NEJLEPŠÍ VYUŽITÍ YOUTUBE
Magenta TV se stala hvězdou díky TV ikoně
Ogilvy ve spolupráci s EssenceMediacom a Proboston Creative pro klienta T-Mobile
Více informací o kampaních a dalších oceněných pracích se dozvíte tady.
Další novinky
- Ocenění
Effie 2025: šest ocenění pro naše kampaně
11/12/2025Efektivní kreativita v praxi
Celý článek - Ocenění
Naše kampaň pro LEGO uspěla v soutěži LEMUR
07/07/2025Společně s LEGO inspirujeme rodiče ke společně strávenému času
Celý článek - Ocenění
Ogilvy získalo sedm ocenění Effie 2024
19/11/2024Porota ocenila kampaně pro klienty LEGO, Heineken, Čedok, Netflix a T-Mobile
Celý článek - Ocenění
Ogilvy získala dvě sošky Zlatého středníku
19/09/2024Porota ocenila vánoční kampaň pro Netflix a interaktivní web pro Nadaci Leontinka
Celý článek - Ocenění
Ogilvy má tři sošky Lemurů
27/06/2024Odborná porota České ceny za PR ocenila projekty pro Netflix a Nadaci Leontinka
Celý článek