Ogilvy si z letošních ADC Czech Creative Awards odnáší jedno stříbro
Na jubilejním 30. ročníku českých ADC Creative Awards získala Ogilvy stříbrnou porcelánovou trofej v kategorii Design: Physical spaces. Porotce zaujala do detailu promyšlená vizuální identita zrekonstruované budovy bývalých Elektrických podniků, kde Ogilvy sídlí spolu s dalšími agenturami ze skupiny WPP.
Dlaždice, která má styl
Budově Elektrických podniků v roce 2022 vrátila rekonstrukce původní lesk. Ale objevila se výzva: Jak v souladu s geniem loci moderně vyřešit navigaci a vizualitu pro 35 000 m² plochy? Naši kreativci našli inspiraci v tvarosloví budovy. Na začátku všeho byl pohled na dlaždičku. Pak přišla myšlenka na kvadraturu čtverce. Ve finále vzniklo odbornou i širokou veřejností oceňované řešení. Dotváří zážitek z budovy s jedinečným charakterem a ukazuje, že i fyzické prostory mohou být uměleckým dílem.
Video case study si můžete přehrát tady.
Slavnostní vyhlášení jubilejního 30. ročníku českých ADC Creative Awards proběhlo ve středu 10. května v pražském Divadle Archa. Přehled všech oceněných prací najdete tady.
Další novinky
- Ocenění
Effie 2025: šest ocenění pro naše kampaně
11/12/2025Efektivní kreativita v praxi
Celý článek - Ocenění
Naše kampaň pro LEGO uspěla v soutěži LEMUR
07/07/2025Společně s LEGO inspirujeme rodiče ke společně strávenému času
Celý článek - Ocenění
Ogilvy získalo sedm ocenění Effie 2024
19/11/2024Porota ocenila kampaně pro klienty LEGO, Heineken, Čedok, Netflix a T-Mobile
Celý článek - Ocenění
Ogilvy získala dvě sošky Zlatého středníku
19/09/2024Porota ocenila vánoční kampaň pro Netflix a interaktivní web pro Nadaci Leontinka
Celý článek - Ocenění
Ogilvy má tři sošky Lemurů
27/06/2024Odborná porota České ceny za PR ocenila projekty pro Netflix a Nadaci Leontinka
Celý článek