Ogilvy proměnila čtyři z pěti shortlistů České ceny za PR
Z letošního 18. ročníku České ceny za PR si Ogilvy odnáší celkem čtyři ocenění. Slavnostní vyhlášení proběhlo ve čtvrtek 15. června v prostorách WPP Campusu na Bubenské.
Zlatého Lemura v kategorii Průmysl získal projekt Jak air-commerce dala Vánocům nový obal! Pro klienta DS Smith Packaging Czech Republic.
Stříbro v kategorii Digitální komunikace si odnáší CSR projekt Ať tu po nás něco zůstane pro klienta Krušovice v rámci skupiny Heineken Česká republika.
Bronzového Lemura v kategorii Integrovaná komunikace získal projekt Molekula: Jizerská 50 pohledem technologií a umění připravovaný pro klienta T-Mobile.
Projekt Party, jakou reklamní trh nepamatuje, bodoval v kategorii Budování vztahů se zaměstnanci azískal bronzového Lemura.
Další novinky
- Ocenění
Effie 2025: šest ocenění pro naše kampaně
11/12/2025Efektivní kreativita v praxi
Celý článek - Ocenění
Naše kampaň pro LEGO uspěla v soutěži LEMUR
07/07/2025Společně s LEGO inspirujeme rodiče ke společně strávenému času
Celý článek - Ocenění
Ogilvy získalo sedm ocenění Effie 2024
19/11/2024Porota ocenila kampaně pro klienty LEGO, Heineken, Čedok, Netflix a T-Mobile
Celý článek - Ocenění
Ogilvy získala dvě sošky Zlatého středníku
19/09/2024Porota ocenila vánoční kampaň pro Netflix a interaktivní web pro Nadaci Leontinka
Celý článek - Ocenění
Ogilvy má tři sošky Lemurů
27/06/2024Odborná porota České ceny za PR ocenila projekty pro Netflix a Nadaci Leontinka
Celý článek