Na shortlistech PR cen má Ogilvy pět shortlistů
Z rekordního počtu přihlášených prací do letošního ročníku soutěže o Českou cenu za PR zvané Lemur, kterou pořádá Asociace PR agentur, získává Ogilvy celkem pět shortlistů za čtyři práce v pěti kategoriích.
Party, jakou reklamní trh nepamatuje (Ogilvy)
- kategorie Budování vztahu se zaměstnanci
Molekula: Jizerská 50 pohledem technologií a umění (T-Mobile Česká republika)
- kategorie Integrovaná komunikace
- kategorie Technologie
Jak air-commerce dala Vánocům nový obal (DS Smith Packaging Czech Republic)
- kategorie Průmysl
Ať tu po nás něco zůstane (Krušovice, Heineken Česká republika)
- kategorie Digitální komunikace
Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne na galavečeru 15. června v WPP Campusu na Bubenské. Přehled všech postupujících prací najdete tady.
Další novinky
- Ocenění
Effie 2025: šest ocenění pro naše kampaně
11/12/2025Efektivní kreativita v praxi
Celý článek - Ocenění
Naše kampaň pro LEGO uspěla v soutěži LEMUR
07/07/2025Společně s LEGO inspirujeme rodiče ke společně strávenému času
Celý článek - Ocenění
Ogilvy získalo sedm ocenění Effie 2024
19/11/2024Porota ocenila kampaně pro klienty LEGO, Heineken, Čedok, Netflix a T-Mobile
Celý článek - Ocenění
Ogilvy získala dvě sošky Zlatého středníku
19/09/2024Porota ocenila vánoční kampaň pro Netflix a interaktivní web pro Nadaci Leontinka
Celý článek - Ocenění
Ogilvy má tři sošky Lemurů
27/06/2024Odborná porota České ceny za PR ocenila projekty pro Netflix a Nadaci Leontinka
Celý článek