Dvě soutěžní dvojice z Ogilvy zabodovaly na Young Lions
25. března proběhlo v WPP Campusu slavnostní vyhlášení kreativní soutěže mladých talentů v komunikačním odvětví, Young Lions 2024. V letošním již šestnáctém ročníku soutěžilo celkem devět dvojic z agentury Ogilvy v rámci dvou soutěžních kategorií: Média a PR. Týmy se statečně vypořádaly se zadáním od neziskových organizací a během jednoho dne zvládly doručit kreativní řešení briefu.
Nikola Klepáčková uspěla s Franciscou Plaza v kategorii Média, kde získaly druhé místo, a stříbrnou pozici obsadila i Tereza Hadrbolcová s Máriou-Lujzou Fajtovou v kategorii PR.
Více o vítězných dvojicích soutěže Young Lions najdete zde.
Další novinky
- Ocenění
Effie 2025: šest ocenění pro naše kampaně
11/12/2025Efektivní kreativita v praxi
Celý článek - Ocenění
Naše kampaň pro LEGO uspěla v soutěži LEMUR
07/07/2025Společně s LEGO inspirujeme rodiče ke společně strávenému času
Celý článek - Ocenění
Ogilvy získalo sedm ocenění Effie 2024
19/11/2024Porota ocenila kampaně pro klienty LEGO, Heineken, Čedok, Netflix a T-Mobile
Celý článek - Ocenění
Ogilvy získala dvě sošky Zlatého středníku
19/09/2024Porota ocenila vánoční kampaň pro Netflix a interaktivní web pro Nadaci Leontinka
Celý článek - Ocenění
Ogilvy má tři sošky Lemurů
27/06/2024Odborná porota České ceny za PR ocenila projekty pro Netflix a Nadaci Leontinka
Celý článek