Do Ogilvy se vrací Simona Lišková

03/02/2025

Simona Lišková do agentury přináší bohaté zkušenosti z vedoucích marketingových pozic na klientské straně i z agenturního světa. Na nově vytvořené pozici Chief Client Officer bude zodpovědná za posilování strategické spolupráce mezi agenturou a klienty, vedení klientského týmu T-Mobile a rozvoj nových obchodních příležitostí.   

 

Řídicí struktura agentury Ogilvy se v lednu doplnila o nově vytvořenou pozici Chief Client Officer, kterou bude zastávat Simona Lišková, zkušená marketérka s více než pětadvaceti lety praxe. Na této pozici bude mít tři klíčové zodpovědnosti: vedení agenturního týmu pro klienta T-Mobile, budování hlubšího propojení a porozumění mezi agenturou a zadavateli s cílem dosahovat větší efektivity a lepších výsledků spolupráce a nové obchodní příležitosti.  

Simona Lišková působila během své kariéry jako marketingová ředitelka společností Vodafone a Nutricia (Danone), kde byla i členkou boardu, dále na vedoucích marketingových pozicích v O2 či IKEA. S agenturou Ogilvy ji pojí dlouholetá spolupráce – v letech 2004 až 2007 vedla jako Client Service Director projekty pro řadu významných klientů, jako např. Home Credit, který v té době expandoval na trhy v regionu EMEA. Následně mezi lety 2010 až 2014 působila jako Managing Director digitální agentury Mather Advertures, spadající do sítě Ogilvy. Zde se podílela na rozvoji značek jako Air Bank, Vodafone, Kofola či ČMSS (ČSOB Stavební spořitelna). 

„Ogilvy je místem, které spojuje kreativitu s obchodními výsledky, a já si velmi cením možnosti znovu přispět k rozvoji této jedinečné agentury. Kladu důraz na hlubší porozumění potřebám klientů a efektivní partnerství přinášející měřitelnou přidanou hodnotu,“ říká ke svému nástupu Simona Lišková

Kromě své profesní dráhy se aktivně věnuje exekutivnímu koučinku, byznysovému mentoringu a kariérní podpoře žen. Spolupracuje např. s programem Equilibrium Britské obchodní komory nebo platformou Inspire & Impact Network. V roce 2021 byla Českou marketingovou společností oceněna za svůj přínos oboru titulem Marketérka roku.