Diverzita je v oboru kreativity stěžejní
„Diverzita je stěžejní v oboru kreativity, která vzkvétá díky různorodosti názorů a schopností. Nejde o odškrtávání kolonek, že máme splněno. Jako svět i společnost budeme lepší s co nejširším zapojením nejen z pohledu genderu, ras, etnik, národností, ale i věku, zkušeností,” říká Patou Nuytemans, CEO EMEA Ogilvy, v rozhovoru pro Marketing & Media.
V rozhovoru přibližuje, jaké zkušenosti jí přinesla práce v různých koutech světa, např. práce na Blízkém Východě a v jižní Africe, jaký styl leadershipu prosazuje či jak překonává imposter syndrom. Rovněž zmiňuje regionální program s názvem #xCHANGERS, který zapojuje mladé talenty do vedení agentury. Jeho cílem je mj. inspirovat jednotlivé trhy k zavádění vlastních iniciativ v rámci strategie spolupráce, aby se naslouchání mladým kolegům stalo součástí fungování Ogilvy.
Článek ve zkráceném znění najdete zde, v plné verzi je dostupný v tištěném vydání nebo digitálním archivu.

Další novinky
- Lidé
Martin Svetlík je nově ve vedení Art Directors Club
16/10/2025Chce zvýšit prestiž ADC Awards a posílit českou kreativitu.
Celý článek - Lidé
Tým Ogilvy PR vedený Václavem Rambouskem má nové posily
16/09/2025V řízení ho doplňují Kněžourová, Marek a Hadrbolcová
Celý článek - Lidé
Novým kreativním ředitelem Ogilvy je Martin Svetlík
10/07/2025Změna ve vedení kreativního týmu Ogilvy
Celý článek - Lidé
Dita Stejskalová mezi nejvlivnějšími ženami Česka podle Forbesu
10/06/2025Třicet let s Ogilvy, stovky kampaní a nekonečná energie pro věci, na kterých záleží
Celý článek - Lidé
Z Česka až na stránky britské Vogue? Jak Ogilvy Lifterka Linda posunula své podnikání
30/04/2025Korálkové a perlové šperky Rinni zaujaly i britskou edici Vogue
Celý článek