Ogilvy Consulting

KREATIVITOU K RŮSTU

Věříme, že kreativita je přínosná v jakémkoli oboru. Jde o hybnou sílu, která se skrývá za schopností byznysu růst. V době, kdy je těžké odlišit se, dokáže kreativní strategie přinést značkám konkurenční výhodu a dlouhodobý úspěch.

Ogilvy Consulting čerpá ze svého napojení na kreativní průmysl, ale kombinuje ho s byznysovým zaměřením na strategie, data, analýzy a technologie. Právě kreativita nám pomáhá přijít s řešením, které s pouhým využitím logiky nenajdeme.

„Pokud je logika to jediné, čím se řídíte, pak musí všichni přijít se stejným řešením. Právě iracionální kreativita je způsob, jak přijít s takovým řešením problému, které by ostatní nenapadlo.“

Rory Sutherland, Ogilvy Consulting UK

S ČÍM VÁM MŮŽEME POMOCT?

Strategie značky

Budujeme značky s dlouhodobou přidanou hodnotou pro firemní byznys. Tvoříme značky nové, redefinujeme i ty existující, umíme pomoci se značkou zaměstnavatele nebo kompletní brandovou architekturou v rámci nastavení vztahu mezi několika značkami v rámci portfolia firmy.

Nová bitevní pole pro značky

Svět se mění a možnosti interakcí lidí se značkami jsou komplexnější než kdy dřív. V rámci „brand experience“ definujeme značku ve všech interakcích se zákazníkem, tak aby byla konzistentní a přinášela unikátní zážitek. Na poli gamingu a nových technologií (AR/VR a umělá inteligence) přinášíme řešení, která nejsou zajímavá pouze kreativně či komunikačně, ale mají skutečný byznysový dopad.

Společenská odpovědnost firem (ESG) 

Pomáháme firmám zorientovat se v oblasti společenské odpovědnosti. Nastavujeme komplexní strategie, které využívají ESG nejen jako téma v rámci marketingu, ale především jako nástroj s pozitivním dopadem na byznys i společnost. Definujeme tematické zaměření a aktivity, kterým by se firma měla z podstaty svého podnikání věnovat. Samotná komunikace ESG aktivit je až poslední fází.

STUDIE

V rámci Ogilvy Consulting i celé agentury Ogilvy máme vždy v jádru našeho přemýšlení značku a to, jaký má dopad. Ať už byznysový nebo společenský. Proto dáme čas od času dohromady studii a ve spolupráci s dalšími odborníky zjišťujeme, jakým výzvám značky aktuálně čelí.

Publikovali jsme studii Značky v e-commerce ve spolupráci se Shoptetem, kde jsme zjišťovali, jak české e-shopy pracují se svou značkou a jestli využívají plný potenciál její síly.

V dnešní době je zákazník náročnější než dříve a komunikace značek sama o sobě nestačí, důležité jsou činy. Ve studii Stav Brand Experience v České republice jsme se proto zabývali otázkou, jestli jsou značky napříč kategoriemi důvěryhodné a skutečně svým zákazníkům doručují to, co jim slibují.