Stav Brand Experience v České republice
Značky jsou dnes v extrémně těžké situaci - musejí více než kdykoli předtím bojovat o své místo na slunci na mnoha frontách. Nároční zákazníci od nich očekávají skvělou zákaznickou zkušenost.
Doručují opravdu firmy zákazníkům to, co samy o sobě hlásají? Které značky vidí zákazníci jako unikátní? A které je mile překvapují? Přečtěte si naši studii, která mapuje důvěryhodnost šestnácti značek ze sedmi kategorií.
Stáhněte si tiskovou zprávu, která shrnuje hlavní výsledky studie.
TISKOVÁ ZPRÁVAMáte zájem o podrobnosti?
Vyplňte krátký formulář a stáhněte si plnou verzi studie, která obsahuje i konkrétní doporučení, jak pracovat se značkou v e-commerce.
Jak jste na tom s vaší značkou vy?
Chcete se poradit, jak si v online byznysu zajistit konkurenční výhodu?
Ozvěte se Jiřímu Jónovi na jiri.jon@ogilvy.com.