• Ogilvy
  • GroupM

Stav Brand Experience v České republice

Ogilvy BX Studie

Značky jsou dnes v extrémně těžké situaci - musejí více než kdykoli předtím bojovat o své místo na slunci na mnoha frontách. Nároční zákazníci od nich očekávají skvělou zákaznickou zkušenost.

Doručují opravdu firmy zákazníkům to, co samy o sobě hlásají? Které značky vidí zákazníci jako unikátní? A které je mile překvapují? Přečtěte si naši studii, která mapuje důvěryhodnost šestnácti značek ze sedmi kategorií.

Stáhněte si tiskovou zprávu, která shrnuje hlavní výsledky studie.

TISKOVÁ ZPRÁVA

Máte zájem o podrobnosti?

Vyplňte krátký formulář a stáhněte si plnou verzi studie, která obsahuje i konkrétní doporučení, jak pracovat se značkou v e-commerce.

Odesláním kontaktního formuláře uděluje společnosti Ogilvy, s.r.o.,
souhlas se zpracováním osobních údajů.

Vyplněním registračního formuláře vyjadřujete Váš souhlas s poskytnutím Vašich osobních údajů pro účely zasílání obchodních sdělení a nabídky produktů a služeb poskytovaných společností Ogilvy, s.r.o. Pokud jste naším klientem, děláme tak z oprávněného zájmu, protože důvodně předpokládáme, že vás naše novinky a akce zajímají. Proti tomuto zpravování můžete kdykoli v budoucnu vznést námitku. Pokud nejste naším klientem, zasíláme newslettery výhradně na základě tohoto souhlasu, přičemž souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například odhlášením v newsletteru nebo zasláním e-mailu na adresu info@ogilvy.cz.

Jak jste na tom s vaší značkou vy?

Chcete se poradit, jak si v online byznysu zajistit konkurenční výhodu?
Ozvěte se Jiřímu Jónovi na jiri.jon@ogilvy.com.