ZNAČKY V E-COMMERCE
Podnikat v současnosti na českém e-commerce trhu s sebou přináší spoustu výzev, ať už jde o stále náročnějšího zákazníka, obrovskou konkurenci, vysokou inflaci a neustálý růst cen nebo energetickou krizi. Je běžné, že v Česku každý rok zanikne několik tisíc e-shopů.
Kdo chce tuto náročnou situaci ustát a dlouhodobě růst, nesmí budování značky podceňovat. Právě silná značka pomáhá budovat úspěšný byznys a zvyšuje konkurenceschopnost. Přesto se podle naší studie 50 % e-shopů o svoji značku nijak nestará.
Studie Značky v e-commerce zjišťovala, jak české e-shopy se značkou pracují, jestli ji mají definovanou nebo jaké nástroje využívají v boji s aktuálními výzvami. Dozvíte se v ní nejen to, proč je dobré značku mít, ale jak s její pomocí posunout váš byznys, tak aby obstál v 2023+.
Stáhněte si tiskovou zprávu, která shrnuje hlavní výsledky studie.
TISKOVÁ ZPRÁVAMáte zájem o podrobnosti?
Vyplňte krátký formulář a stáhněte si plnou verzi studie, která obsahuje i konkrétní doporučení, jak pracovat se značkou v e-commerce.
Jak jste na tom s vaší značkou vy?
Chcete se poradit, jak si v online byznysu zajistit konkurenční výhodu?
Ozvěte se Jiřímu Jónovi na jiri.jon@ogilvy.com.