Zalando na influencery volí Ogilvy

01/04/2025

Ogilvy PR hlásí nové přírůstky v klientském portfoliu. Ve výběrovém řízení online obchodníka s módou Zalando agentura zvítězila se svým koncepčním přístupem k influencer marketingu a tuto disciplínu zastřeší pro český i slovenský trh. Kromě toho také Ogilvy od začátku roku zajišťuje PR, influencery a sociální sítě pro českou potravinářskou firmu Kaumy Czechia.

 

 

PR tým Ogilvy v poslední době získal dva nové klienty na spolupráci nejen v oblasti PR a komunikace, ale také influencer marketingu. Pro německého online obchodníka s módou Zalando se postará o kompletní zastřešení influencerů na českém i slovenském trhu, od nastavení strategie až po realizaci kampaní.  Na starosti bude mít jak dlouhodobé spolupráce s online tvůrci na ambasadorské bázi, tak realizaci taktických kampaní na podporu sezónních komerčních i brandových témat. Přístup bude vycházet z globálního základu, ale představí i čistě lokální pohled a témata. 

„Jedním z prvních úkolů, na kterém pro Zalando pracujeme, je nastavení roční strategie v oblasti influencer marketingu, z konkrétních kampaní je to pak lokální aktivace v rámci nákupní akce Dny Marianne a další sezónní aktivity,“ říká Václav Rambousek, PR & Influencer Director Ogilvy, a dodává: „Rozvíjení expertizy v influencer marketingu je pro náš tým jednou z priorit letošního roku. Tuto expertizu stavíme na letitých a bohatých zkušenostech spolupráce se značkami z různých oborů a vede ji Tereza Hadrbolcová.“ Ogilvy PR v současnosti zajišťuje influencer marketing např. pro kosmetickou společnost Cosnova, kam spadají značky essence či Catrice. V této oblasti také dodává expertizu i dalším týmům v agentuře či v rámci WPP.

Na počátku roku PR tým Ogilvy započal dlouhodobou spolupráci se společností Kaumy Czechia, která zastřešuje několik potravinových značek z oblasti zdravého životního stylu (např. 4SLIM, Hamánek či Melta), a rozšířil si tak stávající portfolio klientů spadajících do lifestylového, FMCG a maloobchodního odvětví. Spolupráce se zaměří na tvorbu obsahu postaveném na produktové komunikaci a odbornou edukaci o zdravějším životním stylu. 

„Prioritně se nyní zaměřujeme na značku 4SLIM, která nedávno prošla rebrandingem a posiluje komunikaci svých produktů. Naším cílem bude přiblížit je mladšímu publiku nejen pomocí klasických PR nástrojů včetně media relations, ale také se zapojením influencerů a sociálních sítí, abychom přispěli ke zlepšení informovanosti Čechů o pestrém a vyváženém stravování a dodali jim potřebnou inspiraci,“ říká Tereza Raidová, Head of Consumer PR Business Ogilvy.