T-Mobile v nové kampani představuje svůj nejsilnější optický internet T Fiber
V čerstvě spuštěné kampani buduje T-Mobile povědomí o jednom ze svých klíčových produktů, optickém internetu T Fiber. Symbolizuje ho magentová gorila vymodelovaná ve 3D, která demonstruje právě sílu internetového připojení a bude komunikací na tento produkt provázet dlouhodobě. Těžiště kampaně, která běží od 1. srpna až do konce roku, spočívá především v online reklamě, sociálních sítích a nosičích OOH. Komunikaci doplní rádiové spoty a formáty v místě prodeje na pobočkách operátora. Kreativu připravil agenturní tým Ticino (WPP), nákup médií zajišťuje EssenceMediacom.

Optický internet T Fiber představuje nejmodernější technologii připojení k internetu. Jedná se o technologii budoucnosti, která je připravená na další zvyšování rychlosti tak, jak budou růst nároky uživatelů. Oproti běžnému připojení pracuje desetkrát rychleji a je stabilní v jakémkoliv počasí.
„Nároky na internetové připojení rostou společně s tím, jak využívají internet všichni členové domácnosti na různých zařízeních současně, ať už streamují filmy, připojují se k videohovorům nebo třeba hrají hry. K internetu se navíc dnes připojují nejen počítače a mobilní telefony, ale i lednice, pračky, vysavače nebo čističky vzduchu. Rychlé a stabilní připojení je pro hladké fungování všech těchto zařízení souběžně klíčové. Dosud nejsilnější optický internet T Fiber je jedním z vlajkových produktů z celé naší nabídky – aktuální kampaní chceme budovat povědomí o jeho specifičnosti a posílit vnímání T-Mobilu jako významného hráče na poli domácího internetu.“
Ladislav Báča, ředitel značky a marketingové komunikace, T-Mobile Česká republika
V klíčovém vizuálu se představuje gorila se srstí v magentové barvě a jako symbol silného připojení se bude objevovat v komunikaci T Fiberu dlouhodobě. Finální podoba gorily vznikla ve spolupráci s postprodukční společností R.U.R. Podíleli se na ní Jan Jinda, který mj. spolupracoval na studiové postprodukci oblíbených „marvelovek“, známý český animátor Jan Bubeníček, spojený např. s celovečerním animovaným filmem Alois Nebel, a 3D grafik Tomáš Král.
„Hledali jsme dlouhodobý symbol, který evokuje sílu. Nenásilnou, ale absolutní. Nejde ale samozřejmě jen o sílu. Stejně důležité je vytvořit symbol, se kterým se lidé sžijí a oblíbí si ho. Na projektu se podílelo spousta lidí, kteří do toho vložili velké úsilí – věřím, že je to na výsledku znát.“
Lais Veloso, Art Director týmu Ticino
Na outdoorových plochách se kampaň objevuje od 1. srpna ve vybraných pěti českých městech – v Praze, Brně, Zlíně, Chomutově a Ústí nad Labem. V online prostředí bude mít podobu displejové reklamy, šestisekundových bumperů na YouTube a kampaně na sociálních sítích Facebook a Instagram. Media mix doplní spoty v rádiu a v místě prodeje na pobočkách operátora.
Vizitka kampaně
Kreativa: Ticino (WPP)
Média: EssenceMediacom
Microsite a online formáty: Proboston
Produkce vizuálu: R.U.R., Jan Jinda, Jan Bubeníček, Tomáš Král
Creative Director: Michaela Pechanová
Art Director: Lais Veloso
Copywriting: Matouš Hruška, Tatiana Hořavová
Strategie: Kim Hofmanová
Account Management: Matej Paluš, Klára Kyselová
Produkce vizuálu: Simona Gregorini (Bubenská Production)
Další novinky
- Kampaně
Vizuální kampaň pro 10 evropských zemí skupiny Deutsche Telekom k uvedení T Phonu a T Tabletu
09/10/2025Ogilvy stojí za mezinárodní kampaní pro Deutsche Telekom
Celý článek - Kampaně
Nová kampaň T-Mobilu ukazuje T Fiber jako nejsilnější internet do každé domácnosti
08/09/2025Ogilvy stojí za další kampaní pro T-Mobile
Celý článek - Kampaně
Prostě po svým: Budvar 33 v nové kampani od Ogilvy míří na generaci Z
27/08/2025Originální a odvážný ležák, který se nebojí vykročit ze stereotypu
Celý článek - Kampaně
Letní radost ve stylu #MeziSvými: Ogilvy stojí za novou kampaní pro T-Mobile
24/06/2025Dárky, data, zábava. Léto, jak má být
Celý článek - Kampaně
Ogilvy a Gedeon Richter spouští kampaň, která pomáhá ženám na cestě k mateřství
07/05/2025Pro ženy, které potřebují slyšet, že v tom nejsou samy. Nový projekt bourá tabu kolem plodnosti a nabízí odbornou i lidskou podporu.
Celý článek