Ogilvy zajistí PR a komunikaci pro investiční skupinu Českomoravská Nemovitostní

23/09/2024

Agentura Ogilvy zvítězila ve výběrovém řízení na PR agenturu pro investiční skupinu Českomoravská Nemovitostní, zaměřující se na dlouhodobé investice do komerčních nemovitostí v Praze. Předmětem spolupráce, která se rozbíhá v září, bude příprava a realizace komunikační strategie, strategické poradenství, návrh plánu komunikačních aktivit pro různé kanály, zajištění mediálního servisu a profilace zástupců společnosti v roli expertů na realitní a investiční trh. 

 

Výběrového řízení se kromě Ogilvy účastnily ještě tři další agentury. Všechny zapojené subjekty měly za úkol předložit vlastní zhodnocení situace na českém nemovitostním trhu a aktuální komunikace Českomoravské Nemovitostní včetně porovnání s hlavními konkurenty a vypracovat PR strategii, plán publicity a návrh komunikačních kanálů i témat na období jednoho roku. 

„Agentura Ogilvy nejlépe vyhověla stanoveným kritériím, prokázala dobrou orientaci v našem oboru podnikání a získala si nás analytickým a systematickým přístupem ke komunikaci. Rádi bychom se s novým partnerem více zaměřili na profilaci našich odborníků v médiích v kontextu stěžejních byznysových témat. Proto bude důležitou součástí spolupráce i proaktivní vyhledávání témat, tvorba zastřešujících narativů a podpora s tím spojená, včetně přípravy na mediální vystoupení,“ říká Kateřina Vodičková, Head of Marketing & PR, z Českomoravské Nemovitostní

Spolupráce oficiálně započala 2. září a v následujících měsících se tematicky zaměří na aktuální situaci na realitním a investičním trhu, další plány společnosti na expanzi i odlehčená témata související s využitím komerčních nemovitostí, např. aktuální trendy z hlediska moderní práce v kanceláři. 

„Náš zájem o spolupráci s Českomoravskou Nemovitostní byl určený dvěma silnými motivátory. Jednak to byl precizně a do detailů zpracovaný brief společně s transparentní komunikací v celém procesu výběrového řízení; jednak to byla zajímavá oborová výzva, s kterou budeme schopni díky silným media relations na tomto poli pomoci. Klientský přístup i jasná očekávání už při samotném zadávání tendru jsou skvělým odrazovým můstkem pro začínající spolupráci,“ doplňuje Václav Rambousek, PR Director Ogilvy.