Ogilvy zajistí PR a komunikaci pro investiční skupinu Českomoravská Nemovitostní
Agentura Ogilvy zvítězila ve výběrovém řízení na PR agenturu pro investiční skupinu Českomoravská Nemovitostní, zaměřující se na dlouhodobé investice do komerčních nemovitostí v Praze. Předmětem spolupráce, která se rozbíhá v září, bude příprava a realizace komunikační strategie, strategické poradenství, návrh plánu komunikačních aktivit pro různé kanály, zajištění mediálního servisu a profilace zástupců společnosti v roli expertů na realitní a investiční trh.
Výběrového řízení se kromě Ogilvy účastnily ještě tři další agentury. Všechny zapojené subjekty měly za úkol předložit vlastní zhodnocení situace na českém nemovitostním trhu a aktuální komunikace Českomoravské Nemovitostní včetně porovnání s hlavními konkurenty a vypracovat PR strategii, plán publicity a návrh komunikačních kanálů i témat na období jednoho roku.
„Agentura Ogilvy nejlépe vyhověla stanoveným kritériím, prokázala dobrou orientaci v našem oboru podnikání a získala si nás analytickým a systematickým přístupem ke komunikaci. Rádi bychom se s novým partnerem více zaměřili na profilaci našich odborníků v médiích v kontextu stěžejních byznysových témat. Proto bude důležitou součástí spolupráce i proaktivní vyhledávání témat, tvorba zastřešujících narativů a podpora s tím spojená, včetně přípravy na mediální vystoupení,“ říká Kateřina Vodičková, Head of Marketing & PR, z Českomoravské Nemovitostní.
Spolupráce oficiálně započala 2. září a v následujících měsících se tematicky zaměří na aktuální situaci na realitním a investičním trhu, další plány společnosti na expanzi i odlehčená témata související s využitím komerčních nemovitostí, např. aktuální trendy z hlediska moderní práce v kanceláři.
„Náš zájem o spolupráci s Českomoravskou Nemovitostní byl určený dvěma silnými motivátory. Jednak to byl precizně a do detailů zpracovaný brief společně s transparentní komunikací v celém procesu výběrového řízení; jednak to byla zajímavá oborová výzva, s kterou budeme schopni díky silným media relations na tomto poli pomoci. Klientský přístup i jasná očekávání už při samotném zadávání tendru jsou skvělým odrazovým můstkem pro začínající spolupráci,“ doplňuje Václav Rambousek, PR Director Ogilvy.
Další novinky
- Agentura
Ogilvy se vrací do Asociace komunikačních agentur
23/06/2025Zpět mezi agenturami, které chtějí měnit věci k lepšímu
Celý článek - Agentura
Zalando na influencery volí Ogilvy
01/04/2025Na starosti bude mít dlouhodobé spolupráce i realizaci taktických kampaní
Celý článek - Agentura
Ve vlastní kampani Ogilvy hrají hlavní roli spokojeně spící klienti
11/03/2025Tvář jí propůjčili Maximiliano Bellassai z T-Mobilu a Alice Divišová z Heinekenu
Celý článek - Agentura
Ogilvy PF: Nejhorší vánoční svetr pro dobrou věc
18/12/2024Navrhněte ten nejošklivější vánoční svetr a pomozte Nadaci Leontinka
Celý článek - Agentura
Ogilvy vyhrála tendr na PR a komunikaci pro společnost dm
02/12/2024Spolupráce se zaměří na tvorbu a komunikaci brandových i produktových témat, media relations, profilaci klíčových osobností a PR podporu dlouhodobé strategie značky.
Celý článek