Ogilvy Performance MarketingKontakt
  • Naše práce
  • Náš přístup
  • Tým
  • 23/01/2023

    Dokážou výsledky vašich online kampaní konkurovat reklamě v televizi?

    Tým Ogilvy Performance Marketing v Česku spravoval jen za poslední kvartál 2022 online mediální investici v hodnotě 330 milionů Kč – popustíme-li uzdu fantazii a přepočteme-li to na ceníkové ceny televizní reklamy.

    Celý článek
Privacy Policy
  • OgilvyCZ

Dejte nám vědět, jaké jsou vaše preference ve vztahu ke cookies. Respektujeme vaše právo na soukromí, a proto se můžete rozhodnout, že některé soubory cookies nebudete akceptovat. Nezapomínejte ale na to, že zablokováním některých souborů cookies můžete ovlivnit, jak stránka funguje a jaké služby jsou vám nabízeny. Více informací se dozvíte tady.

Marketingové

Analytické