Naše práce

Nová komunikační strategie a kreativní platforma

Český olympijský výbor: Nová komunikační strategie a kreativní platforma

Český olympijský výbor čelí mnoha výzvám. Dlouhodobě klesající sledovanost tradičních sportů, narůstající popularita nových disciplín (např. esport nebo MMA), které nemají své zastoupení na olympiádě, a značná roztříštěnost v komunikaci výboru, jeho dílčích projektů, kampaní i partnerů... Naším společným úkolem proto bylo roli ČOV v rámci českého sportu a společnosti ukotvit, posílit a celkově podpořit zájem o sport u dětí i dospělých. 

V úzké spolupráci s členy výboru jsme vytvořili komunikační strategii pro roky 2024–2028. Pojmenovali jsme v ní novou, unikátní pozici ČOV „One Olympic Journey“ a na základě ní vytvořili kreativní platformu. Platforma „Jeden za všechny, všichni na Paříž“ pro Letní olympijské hry 2024 měla za cíl nejen motivovat k fandění i ty nejmladší fanoušky, ale také sjednotit a propojit komunikaci partnerů, projektů i olympijského týmu tak, aby byla zřejmá silná a nezastupitelná role ČOV v rámci českého sportu i společnosti.